קרובת משפחתו של שרבל עזאם, בן 44 מהיישוב אעבלין והנרצח הראשון בחברה הערבית בשנת 2023, אמרה כי "כל יום רוצחים אנשים ואין מי שיפסיק את הפשיעה והרציחות בחברה הערבית. רוצחים אנשים חפים מפשע".
1 צפייה בגלריה
שרבל עזאם
שרבל עזאם
שרבל עזאם
קרובת המשפחה הוסיפה להתייחס לרצח, שאירע בלילה שבין יום חמישי לשישי, וסיפרה על עזאם כי הוא "היה מאוד דואג לבני משפחתו. לא צפינו שנאבד אותו. כולנו מופתעים ממה שהתרחש, זה אסון קשה. אנחנו גם לא יודעים מה הרקע ומי עמד מאחורי הרצח".
לדבריה, "ביום ששרבל נרצח חשבנו שיש טעות בשם. האמנו רק לאחר שראינו את הגופה, ואנחנו עוד לא מעכלים את האסון הזה". קרובת המשפחה ציינה עוד כי "הוא הראשון שנרצח השנה, ואני מקווה שלא יהיו עוד קורבנות, למרות שאני לא מאמינה שהוא יהיה האחרון, לאחר ההפקר והזלזול בטיפול בפשיעה על ידי הגופים האחראיים".
עזאם הוא כאמור הנרצח הראשון בחברה הערבית השנה, לאחר שנורה למוות בלילה שבין חמישי לשישי, בזמן שהיה ברכבו בכניסה ליישוב אעבלין שבגליל התחתון. גבר נוסף בשנות ה-30 לחייו נפצע באורח קשה מהירי. שוטרי המחוז הצפוני עצרו לחקירה גבר בן 36 מהמרכז בחשד למעורבות ברצח. מחקירה ראשונית עולה כי הרקע לירי הוא סכסוך מתמשך בין משפחות עבריינים.