במשפחת קשקוש מקלנסווה דוחים על הסף את טענת הפרקליטות שלפיה הבן נור קשקוש (24) נרצח בחודש אפריל בגן ציבורי מאשדוד על רקע מעורבותו בגניבת בשמים. "זה שקר, לבן שלי יש הרבה בשמים ולא היו חסרים לו. הוא לא הכיר את הרוצחים ולא היה לו שום קשר איתם", אמר האב פאוזי.
בשבוע שעבר הוגש לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד חיים ממן ויצחק צ'צ'שוילי בגין רצח בנסיבות מחמירות של נור קשקוש. לפי כתב האישום, ממן והמנוח גנבו יחד את הבשמים מסניף סופר פארם, ובהמשך התפתחה ביניהם קטטה מאחר שכל אחד מהם טען לבעלות על הבשמים.
ממן התקשר לצ'צ'שוילי שהגיע גם הוא לזירה. נטען כי שני הנאשמים דקרו כמה פעמים את קשקוש יחד באמצעות מספריים וגרמו למותו לעיני עוברים ושבים. עוד צוין כי הצעיר ניסה להימלט מהנאשמים, השליך לעברם אבנים - אך השניים השיגו אותו, ריתקו אותו לקרקע ודקרו אותו בכל חלקי גופו.
3 צפייה בגלריה
פוזי ומהא אבו מוח' קשקוש עם תמונה של בנם נור שנרצח
פוזי ומהא אבו מוח' קשקוש עם תמונה של בנם נור שנרצח
ההורים פאוזי ומהא עם תמונת בנם נור קשקוש
מהא אבו מוך קשקוש, אמו של הנרצח, אמרה: "אני לא מאמינה שרצחו אותו בגלל מחלוקת על בשמים. אלו טענות מוזרות ושקריות. גם אם היה ויכוח על בשמים, לרוצחים אין זכות לעשות את מה שהם עשו. הבן שלי עבד בתחום השיפוצים ולפעמים היה הולך לגן הציבורי לנוח. הוא היה מחכה שם להסעה לעבודה, ושם הוא נרצח".
האם אמרה עוד: "הם חטפו ממני את הפרח הכי יפה, אני נשבעת באלוהים שהוא הבן הכי טוב. כשהוא יצא מהבית הוא תמיד התקשר אליי יותר מפעם אחת ומספר לי על מה שקורה בחיים שלו. הוא אדם טוב וישר ולא פגע באיש בחייו. כל מי שהכיר אותו יספר לכם כמה הוא ישר וביחס טוב עם כולם".
3 צפייה בגלריה
נור קשקוש, תושב קלנסווה בן 23 שנרצח הלילה באשדוד
נור קשקוש, תושב קלנסווה בן 23 שנרצח הלילה באשדוד
נור קשקוש
3 צפייה בגלריה
צוותי משטרה בזירת הרצח
צוותי משטרה בזירת הרצח
זירת הרצח באשדוד
(צילום: דוברת המשטרה)
האב פאוזי טוען לגזענות. לדבריו, "אני לא מבין איך הבן שלי נרצח באמצע פארק מלא אנשים באשדוד. איפה המשטרה וכוחות הביטחון? הם דקרו אותו פעם אחת ואז הוא ברח מהם. הם רדפו אחריו ודקרו אותו שבע פעמים באמצעות מספריים. אם הנפגע היה יהודי, היינו רואים משטרה בזמן הנכון, לערבי אין ערך עבורם".
האב הוסיף: "לבן שלי לא היה שום קשר לשני הרוצחים. רוצים להטיל אחריות על הבן שלי לכל מה שהתרחש בגלל שהרוצחים הם יהודים. אני דורש שהעונש שלהם יהיה מאסר עולם. אני לא אשתוק על ניסיונות להראות שלפושעים יש בעיות פסיכיאטריות".
בכתב האישום מתואר כי קשקוש התחנן בפני הנאשמים שיפסיקו את מעשיהם כי הם הורגים אותו. עוברי אורח שנכחו בזירה צעקו להם לחדול, אך השניים המשיכו בדקירות. לאחר מכן ממן וצ'צ'שוילי נמלטו מהמקום עם המספריים, והותירו את המנוח מדמם. הוא פונה לבית החולים אסותא בעיר, שם נקבע מותו.