1 צפייה בגלריה
ד"ר שרון אלרעי-פרייס
ד"ר שרון אלרעי-פרייס
ד"ר שרון אלרעי-פרייס
(צילום: אלכס קולומויסקי)
דוקטור לרפואה מהטכניון, בהצטיינות. מרצה בפקולטה לרפואה בטכניון, בהצטיינות. מוסמכת בבריאות הציבור מ"דארטמות'", אוניברסיטת מחקר בניו-המפשייר, אחת משמונה האוניברסיטאות הבכירות והוותיקות בארה"ב הנמנות עם ליגת הקיסוס. תואר במנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב, בהצטיינות. סטאז' בבית החולים רמב"ם, בהצטיינות. בין 2003 ל-2010 הייתה האפידמיולוגית הראשית של מדינת ניו-המפשייר.
אני אפסיק כאן. בשביל הרזומה הביצועי, המחקרי והניהולי שלה אני אצטרך פה את מוסף "7 ימים". כשהיא נחה היא עורכת מחקרים, בין פסיק לפסיק היא מעלה עוד הצעות ייעול לרפואה ציבורית ולמלחמה בקורונה. התפקוד שלה כמנהלת היחידה לבריאות הציבור מוגדר על ידי מומחים כנס רפואי. היא גרה בחיפה ומגיעה לירושלים מדי יום. שליחת ציבור אמיתית של עולם הרפואה והציבור הישראלי. בין לבין היא גם מגדלת ארבעה ילדים. אשת חיל מי ימצא.
הבעיה של ראש שירותי בריאות הציבור שרון אלרעי-פרייס לא נמצאת בקורות החיים שלה. אין כמוהם. הבעיה שלה היא במה שהיא מגלמת ומול מה הגילום הזה צריך להיאבק מדי יום. אלרעי-פרייס היא רופאה. היא באה לוועדות ומדברת כרופאה. זו ההתחייבות היחידה שלה: מה הדבר הכי טוב שהיא יכולה לעשות עבור בריאות הציבור הישראלי. פרייס היא האמת.
למה מי את? מה את, עידית סילמן? יפעת שאשא ביטון? מה כבר יש לך בקורות החיים שאת מדברת ככה? עוד מעט יגיעו קריים מיניסטר להפגנות מול הבית שלך. עבדת עם ביבי, לא?
רק שמה לאמת ולממשלה הזו? זו ממשלת הפסאדה, האיך אנחנו נראים, הכמה קיבלנו ברייטינג. כמה הביאו לנו בלייקים. מה את מפריעה לנו עם האמת, יא מטורללת. ימותו? אז שימותו. תני לטוס. תני לחיות. תני לנשום. האמת של אלרעי-פרייס היא פלפל שחור בתוך הלאטה מקיאטו שהוא הממשלה הזו. ברחוב הם יסקלו אותה. ואם היא אישה, בכלל. פרייס היא השלישית בתור אחרי סיגל סדצקי וגליה רהב (גברים כמו חזי לוי ונחמן אש קיבלו חיסון מביקורת) - הכינויים כלפיהן היו שוביניסטיים קלאסיים (מטורללת, היסטרית, צורחת), ועדיין מובילות פמיניסטיות כמו מרב מיכאלי ותמר זנדברג נדמו. אולי היו עסוקות בלצלם סרט לטיקטוק.
במקרה של מיכאלי לא מדובר במקרה בודד. השבוע היא גם התבטאה בנחישות לגבי אונס הדוגמניות. על האונס והתקיפה המינית שקרו בדרום תל אביב לאישה בת 50 על ידי נתין זר (תקיפה שהמשטרה ניסתה להעלים ולא הצליחה רק בגלל עקשנותו של הכתב אלי סניור) היא לא מצאה מילים.
זאב אברהמיזאב אברהמיעצמי
גם השר לביטחון הפנים עמר בר לב התייחס לפרשה הראשונה מספר פעמים בעודו מתעלם לחלוטין מהפרשה השנייה החמורה. פגיעה ותקיפה מינית של דוגמניות זה מוכר. אישה בת 50, נתין זר, זה לא טוב לחבילת השיווק של הממשלה הזו. שזו גם גישה, אבל למה להטריל ככה אשת מקצוע שנתנה את הנשמה שלה למדינה? למה להשפיל, לרכל עם עיתונאים, לדבר סרה? למה? כי ככה זה עובד עם מי שלא מסכים איתם. תמיד הם ישליכו מעצמם עלייך. חבורת מטורללים שקוראת לך מטוררלת. חבורת שרים שעסוקים כל היום בביבי וקוראים לכל העולם ביביסטים.
למה מי את? מה את, עידית סילמן? יפעת שאשא ביטון? מה כבר יש לך בקורות החיים שאת מדברת ככה. הנה, הביאו את מכחיש הקורונה אלי אבידר, זה שכבר הטיח בך בעבר, להיות חבר ממשלה. עוד מעט יגיעו קריים מיניסטר להפגנות מול הבית שלך. עבדת עם ביבי בעבר, לא?
  • זאב אברהמי הוא עיתונאי "ידיעות אחרונות"
מעוניינים להציע טור לערוץ הדעות של ynet? שלחו לנו ynetopinion@gmail.com