פרק שלישי בסדרה "שורת חיפוש: סקס ישראליות" של ynet Original: בניגוד לעבירת מין "קלאסית" שמתחילה ומסתיימת, הפצת תמונות עירום ברשת היא אירוע מתמשך ומתגלגל שכמעט בלתי אפשרי לגדוע. גם אם המפיץ הראשוני נתפס, התיעוד הוויזואלי כבר שותף לאלפי גולשים שיכולים להחזיר אותו לרשת בכל רגע נתון. בניסיון להיאבק בתופעה הוקם מוקד 105 - גוף בין-משרדי השייך למטה הלאומי להגנה על ילדים ברשת במשרד לביטחון פנים – אולם גם אנשיו מודים: הנזק יכול כל הזמן להרים את הראש ולצוץ מחדש. צפו בפרק 3 העוסק במלחמה הסיזיפית של רשויות אכיפת החוק בתופעה.
עו"ד איתי גוהר ממחלקת הסייבר בפרקליטות המדינה מודה כי הנפגעות "מצפות שאתה תוכל להפסיק את זה לגמרי, אבל אנחנו לא יכולים, והשיחות הן לא פשוטות. אנחנו מזהים המון חוסר אמון של הנפגעות".
ראש מחלקת פשיעה ברשת במוקד 105, רפ"ק מושיק רחמים, אומר בפרק: "אנחנו עושים פה את המקסימום כדי לתת את הפתרונות בתיקים המורכבים ובתיקים הקשים. אנחנו לא יכולים להגיע לכלל האירועים שנפתחים פה במוקד, או לידיעות שמגיעות אלינו על קבוצות כאלה ואחרות. בזמן שאני מסיר תמונה מקבוצה אחת או שתיים, זה רץ כבר בקבוצה שלישית, רביעית, וקשה להגיע לזה. לפעמים חוקרים אומרים לי: 'תשמע, אני לא מסוגל לעשות זיהוי פלילי יותר. אני לא יכול לראות את כל התמונות ואת כל הסרטונים'. כולנו בסופו של דבר הורים לילדים, החומר הזה הולך איתנו הביתה".


רפ"ק שרון ורגמן, קצינת מודיעין ביחידת 105: "טלגרם זו זירה מאתגרת, בעיקר בגלל היכולת של העבריין להסתתר מאחורי מעטה כזה או אחר".
מ', צעיר הפועל לחשיפת מפיצי תיעוד מיני: "טלגרם זו פלטפורמה אנונימית, אז המשטרה ישר הרימה ידיים, ואני ראיתי שיש לי את היכולת לאתר מספר גדול של מפיצים, אז למה שאני לא אשתמש בה?".
צעירה ש-מ' גילה לה שתמונות שלה פורסמו ברשת הסתייעה בו לגלות שהמפיץ הוא בן זוגה לשעבר, אליהו נמני. "הגשתי תלונה במשטרה ושלושה ימים לא קרה כלום", היא מספרת. "היה נראה שהמשטרה לא עושה שום דבר בנידון. אני אומרת להם: תשמעו, אני בתוך הקבוצה, התמונות שלי שם. החוקר ממשטרת אופקים כתב לי: 'אני שולח לך עכשיו תמונה, תגידי לי אם זו את או לא את'".