ח"כ איתמר בן גביר צייץ הערב (שלישי) נגד קטי פיאסצקי, שצפויה להתמנות לחברת כנסת מטעם מרצ בעקבות מינויה של ח"כ ג'ידא רינאוי-זועבי שתעזוב את הכנסת ותתמנה לקונסולית בשנגחאי. בן גביר צייץ גם תמונה שבה נראית אישה בועטת לעברו, אולם בהמשך התברר כי לא מדובר בפיאסצקי - אלא באישה אחרת. בתמונה אחרת תועד מחזיר בעיטה.
2 צפייה בגלריה
ציוץ של איתמר בן גביר - בתמונה זו לא באמת קטי פיאסצקי הח''כית החדשה של מרצ
ציוץ של איתמר בן גביר - בתמונה זו לא באמת קטי פיאסצקי הח''כית החדשה של מרצ
הציוץ של בן גביר. אין קשר למי שתחליף את רינאוי-זועבי
(מתוך טוויטר)
"תכירו את ח"כ הנורווגית החדשה של מרצ קטי פיאסצקי", כתב בן גביר. "מקווה שלמדת שאסור להרים ידיים. (במקרה שלך רגליים)". בהמשך, כשהתברר שלא מדובר בפיאסצקי, הוא נאלץ לחזור בו - וכתב: "לפי חלק מהתגובות שאני מקבל עכשיו זאת לא היא, ולפי חלק אחר שמוכן להישבע שזאת היא. לפחות המסר שלי נגד אלימות בכנסת עבר".
התמונה שצייץ בן גביר הערב פורסמה בחשבון הטוויטר של פיאסצקי בספטמבר האחרון, אחרי שהח"כ מהציונות הדתית תקף את שחקן נבחרת ישראל מונס דאבור וטען כי "הוא צריך לשחק בנבחרת סוריה". פיאסצקי כתבה אז: "הטינופת של איתמר בן גביר על שחקני נבחרת הכדורגל יכולה להיות מבלבלת. אני כאן כדי לעשות סדר: יש את מי שבועט בכדור ונלחם על המגרש למען כלל אזרחי מדינת ישראל, ויש מי שבועט, לפעמים גם פיזית, בדיוק באותם האזרחים". פיאסצקי כתבה את הדברים וצירפה תיעוד של בן גביר מחזיר בעיטה.
2 צפייה בגלריה
תגובה לציוץ של איתמר בן גביר - בתמונה זו לא באמת קטי פיאסצקי הח''כית החדשה של מרצ
תגובה לציוץ של איתמר בן גביר - בתמונה זו לא באמת קטי פיאסצקי הח''כית החדשה של מרצ
(מתוך טוויטר)
פיאסצקי צפויה להיכנס לכנסת במסגרת החוק הנורבגי, עם התפטרותה של ג'ידא רינאוי-זועבי. מוקדם יותר הודיע שר החוץ לפיד כי החליט למנות את רינאוי-זועבי לקונסולית הכללית של ישראל בשנגחאי, חודש בלבד אחרי שהצביעה נגד חוק הגיוס והפילה אותו. מאז היא סומנה כ"חוליה חלשה" בקואליציה וכמורדת פוטנציאלית, אף שבהמשך הצביעה בעד החוק וסייעה להעבירו בקריאה ראשונה. גורם בקואליציה אמר כי מדובר ב"כאב ראש אחד פחות".