הקטל בכבישים: רוכב אופנוע בשנות ה-30 לחייו נהרג הערב (ו') בתאונת דרכים עם כלי רכב ברחוב הלוחמים בחולון. זהו רוכב האופנוע השני שנהרג היום וההרוג השלישי בסך הכל בתאונות דרכים ברחבי הארץ.
ממד"א נמסר כי הדיווח על התאונה התקבל בשעה 18:03 במוקד 101. חובשים ופראמדיקים של הארגון פינו את רוכב האופנוע במצב אנוש, תוך כדי ביצוע פעולות החייאה, לבית החולים וולפסון. מהמשטרה נמסר בהמשך כי בבית חולים קבעו את מותו של הפצוע, שפרטיו טרם ידועים. המשטרה פתחה בחקירה.
1 צפייה בגלריה
היערכות לקראת החגים
היערכות לקראת החגים
רוכב אופנוע נהרג בתאונה בחולון. ארכיון
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
חובשת רפואת חירום במד"א, לירון צור אלקהל, סיפרה: "הפצוע שכב על הכביש במרחק של כ-15 מטרים מהאופנוע כשהוא מחוסר הכרה וסובל מחבלה קשה בראשו. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינינו אותו במצב קריטי לבית החולים תוך כדי ביצוע פעולות החייאה".
מוקדם יותר היום נהרג רוכב אופנוע בן 22, שהתנגש בקיר בחניון ברחוב סמטת כביר בתל אביב. הדיווח על התאונה התקבל במוקד מד"א בשעה 12:41. חובשים ופראמדיקים העניקו לרוכב טיפול רפואי, שבסופן קבעו את מותו.
חובש רפואת חירום במד"א שי בכר סיפר: "כשהגעתי למקום ראיתי את הצעיר שוכב בסמוך לאופנוע מחוסר הכרה וסובל מחבלה קשה בראשו. מיד התחלתי להעניק לו טיפול רפואי ולבצע פעולות החייאה שכללו הנשמות, עיסויים ומתן תרופות אבל הפציעה שלו הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותו".
כשעה לפני כן נהרג הולך רגל בשנות ה-70 לחייו מפגיעת משאית ברחוב יוסף נבו בהרצליה. התאונה אירעה במעבר חצייה בצומת מרומזר. המשטרה בוחנת אם הולך הרגל חצה במעבר החצייה ברמזור ירוק ואם נהג המשאית לא הבחין בו.
חובש רפואת חירום במד"א יששכר וייס ופרמדיק מד"א עידן שינה סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו את הפצוע שוכב על הכביש מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פגיעה רב-מערכתית קשה מאוד. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".