1 צפייה בגלריה
הרימון בבית ראשת העיר
הרימון בבית ראשת העיר
הרימון בחצר ביתה של ראש העיר
(צילום: עיריית אור יהודה)
רימון הלם הושלך הערב (א') לעבר ביתה של ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט, המתגוררת ברחוב משה גניש בעיר. בזמן האירוע שהתה שוחט בבית עם בני משפחתה, כולל בתה בת ה-5. לא היו נפגעים ולא נגרם נזק.
הדי הפיצוץ נשמעו היטב ברחבי האזור והובילו לדיווחים של ותושבים למוקד 100. כוחות משטרה מתחנת מסובים של מרחב דן הסמוכה הגיעו לזירה. ניידות משטרה ואנשי הפיקוח העירוני פתחו בסריקות לאיתור חשודים.
"נחצה פה קו אדום וחמור שאי אפשר לעבור עליו לסדר היום", אמרה שוחט בתגובה. "אני סומכת על גורמי אכיפת החוק ומצפה לחקירה מהירה שתביא לתפיסת האחראים למעשה".
שוחט, מכהנת כראש עיריית אור יהודה מ-2015, בעקבות בחירות מיוחדות שהתקיימו לאחר הדחתו של דוד יוסף, שלימים ריצה מאסר בגין עבירות מין ושחיתות.
באותה שנה תוגברה האבטחה על שוחט לאחר שקבלה איומים מצד בעלי עסקים שקיבלו צווי פינוי. בהמשך, בשנת 2018 איים תושב העיר בשם ויקטור דדוש בפוסטים שפרסם על שוחט ובין היתר כתב: "אלוהים וכולם ישלמו ביוקר מחיר קשה מאוד שישאיר סימנים קשים על ליאת וכול הסובבים אותה". דדוש הוסיף: "נוכלת ושקרנית והשם ישלם לה על גופה אתם מישפחה (הטעות במקור) של זבלות ושקרנים. השם רואה ושומע תשלמו מחיר שיעמוד על קוו המוות".