דריה וולקוב, בתו של יורי שנרצח במעבר חציה בחולון, עדיין מתקשה לעכל את האירוע ולאחר הדיון אתמול (שישי) היא התייחסה גם לטענותיו של החשוד, עדי מזרחי (23), לאחר שתחילה המשטרה לא ייחסה לו עבירת רצח - אלא המתה בקלות דעת. "הכול נורא קשה, קשה לנו. אני עומדת בזה ואמשיך לעמוד על שלי כדי שהבן אדם הזה ייכנס לכלא", היא אמרה ל-ynet.
היא סיפרה כי התחושות בבית לא קלות, אך היא מתעקשת שתיאבק בחשוד: "אמא שלי שבורה בבית, היא נשברה. כל המשפחה שלי לא מסוגלת לדבר ולעמוד מול המצלמות, וגם לי מאוד קשה, ואני מניחה שכולכם מבינים כרגע את מצבנו. אנחנו גם לא מאמינים למה שקרה באותו אירוע".
4 צפייה בגלריה
יורי, ילנה ודריה וולקוב
יורי, ילנה ודריה וולקוב
דריה וולקוב. "הוא דקר את אבא שלי במכוון. אני לא מאמינה לדבר שהחשוד אומר"
(צילום: אריק מרמור)
4 צפייה בגלריה
עדי מזרחי, בקשת המעצר לחשוד ברצח יורי וולקוב בחשד לרצח בנסיבות מחמירות
עדי מזרחי, בקשת המעצר לחשוד ברצח יורי וולקוב בחשד לרצח בנסיבות מחמירות
עדי מזרחי, ובקשת המעצר. העבירה בה הוא חשוד שונתה בעט: רצח בנסיבות מחמירות
4 צפייה בגלריה
עדי מזרחי ואבישג כהן, תיעוד הדקירה
עדי מזרחי ואבישג כהן, תיעוד הדקירה
מזרחי בבית המשפט, ותיעוד הדקירה
(צילום: יריב כץ)
היא אמרה כי מזרחי, החשוד ברצח אביה, דקר אותו במכוון: "כולם כבר הבינו ממה בסופו של דבר נהרג אבא שלי. זו דקירה מכוונת לאזור הלב. לא הייתה דרך להציל אותו, גם בבית החולים. אני לא מאמינה לשום דבר שהוא (החשוד ברצח - מ"ת) אומר, כי פריט הרצח היה אצלו ביד ואם הוא היה רוצה להזיז אותו הוא היה מזיז אותו בלי לגרום לפגע, אבל בסופו של דבר הוא הוציא את הפריט ודקר".
בינתיים, המשפחה מעט מעודדת מכך שבקשתם לקנות ליורי וולקוב חלקת קבר בבית העלמין בחולון - ליד ביתם בבת ים - התממשה בעקבות סיוע בתרומות. "זה לא מובן מאליו כל העזרה והתמיכה של המדינה. אנחנו רואים שיש פה עדיין אנשים טובים שמוכנים לעזור", אמרה הבת בקול חנוק מדמעות.
שלשום ביקשה בשיחה עם ynet אלמנתו של וולקוב, לנה, סיוע במימון קבורת בעלה בבית העלמין בחולון. "אני מאוד מבקשת מקום בבית העלמין בחולון, אין לנו אוטו ואני לא יכולה לנסוע לירקון. אני רוצה שיקברו את יורי שלנו בחולון, ליד הבית שלנו בבת ים". ההלוויה של יורי אמורה להתקיים ביום ראשון הקרוב, ובמשפחה סברו כי אין להם די כסף על מנת לרכוש חלקת קבורה בבית העלמין בחולון.

4 צפייה בגלריה
יורי, ילנה ודריה וולקוב
יורי, ילנה ודריה וולקוב
המשפחה ביקשה סיוע - אלמונים נרתמו. "עם ישראל לא השאיר אותנו לבד"
(צילום: אריק מרמור)
מאז התפרסמה הבקשה המונים נרתמו בין רגע לסייע למשפחה, תוך מספר שעות הסכום גויס על ידי תורמים אלמונים שהעבירו לאלמנה כסף. ראש העיר בת ים צביקה ברוט יחד עם ראש העיר חולון מוטי ששון שוחחו עם חברה קדישא והפעילו את השפעתם, ובצעד חריג הוענקה למשפחה הנחה של 50% בעלות חלקת הקבר.
המתנדבים אף נרתמו לסייע כלכלית למשפחה להמשך הדרך ופתחו עבורם מימון המונים. נכון לעכשיו נתרמו יותר מ-60% מהיעד - 320 אלף שקלים מתוך חצי מיליון. אלעד ששי, שנחשף לסיפור של המשפחה דרך ynet, נרתם לסייע להם בהתנדבות ואמר: "קל להירצח כאן וקשה להיקבר". הוא הבטיח שמשאלתם תתגשם. גיסו של יורי הודה אף הוא "לעם ישראל שתרמו וממשיכים לתרום ומחבקים ותומכים. לא השאירו אותנו לבד".
בדף מימון ההמונים שנפתח אתמול "יורי לא פה - אנחנו כן" נכתב כי "יורי וולקוב, נרצח בדם קר. הוא היה המפרנס העיקרי בבית, יחד נדאג ללנה ולילדים".
לתמיכה במשפחה: https://giveback.co.il/project/70423
פורסם לראשונה: 18:13, 25.11.22