סאיד זיד, צעיר כבן 22, נורה הבוקר (רביעי) למוות בכפר קרע. הוא פתח את דלת ביתו, תכנן לצאת לעבודה, אך נורה לעיני אשתו ומותו נקבע במקום על ידי צוות מד"א. הקורבן התחתן רק לפני כחודש. המשטרה פתחה בחקירת האירוע, ובסריקות אחר חשוד שנמלט. האירוע נחקר כחשד לרצח. מתחילת השנה נרצחו 67 בני אדם בחברה הערבית.
לפי החשד, אשתו הייתה ברכב וזיד רצה לקחת אותה להוריה. הוא רצה לצאת מביתו לרכב, אך אז נורה. בשעה 06:06 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב שרון על פצוע מאירוע אלימות בכפר קרע. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו למקום דיווחו על צעיר עם פציעה חודרת ללא סימני חיים וקבעו את מותו.
3 צפייה בגלריה
סאיד זיד
סאיד זיד
זירת הרצח וסאיד זיד
3 צפייה בגלריה
זירת הרצח בכפר קרע
זירת הרצח בכפר קרע
המשטרה פתחה בחקירה ובסריקות אחר חשוד
3 צפייה בגלריה
סאיד זיד
סאיד זיד
התחתן רק לפני כחודש. סאיד זיד, נורה למוות כשפתח את דלת ביתו
פרמדיק מד"א מוניב פאעור סיפר: "הפצוע שכב כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפציעה חודרת ומדממת בגופו. ביצענו בדיקות רפואיות אבל הוא היה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".
בשבוע שעבר נרצח ביריות עבד אל-עזיז עית, צעיר כבן 20 ממזרח ירושלים, ביישוב אלעיזריה שברשות הפלסטינית - לשם הגיע כדי להביא דברים למסיבת האירוסים שלו, שהייתה אמורה להתקיים באותו היום. יום קודם לכן נורו בטבריה שני צעירים תושבי דיר חנא. השניים פונו לבית החולים פוריה כשמצבם קשה, והמשטרה פתחה בחקירה.