פצוע שני תוך שנה - מפארקור בתחנת הרכבת: חבריו של הנער בן ה-15 שנפצע אמש (רביעי) באורח קשה לאחר שנפל מגג קרון רכבת בתחנת משה דיין בראשון לציון והתחשמל, העידו על ניסיון פארקור שהשתבש. מדובר בספורט אתגרי הכולל שימוש נרחב בטיפוס ובזינוקים לאוויר, והפך לפופולרי מאוד בעולם וגם בישראל. בספטמבר אשתקד צעיר בשנות ה-20 לחייו נפצע באורח קשה גם הוא במהלך פארקור שלא צלח באותה תחנת רכבת.
1 צפייה בגלריה
תחנת רכבת משה דיין בה התחשמל צעיר בן 20
תחנת רכבת משה דיין בה התחשמל צעיר בן 20
תחנת רכבת משה דיין שבה התחשמל הנער
השוטרים שהגיעו למקום אמש וידאו שאין חשש לפלילים באירוע, ושהנער לא נדחף מהקרון או התחשמל לאחר עימות פיזי. כאמור, גביית העדויות מהנערים האחרים, שנכחו בתחנת הרכבת, בנוסף להחרמת הטלפונים הניידים שלהם, הביאה להערכה שמדובר בתאונה עצמית של הנער, שביצע מהלכים של הספורט המסוכן.
מאחר שהנער טיפס על רכבת חונה באותה עת, התקרית לא תועדה במצלמות הרכבת. גורמים ברכבת ישראל סיפרו ל-ynet כי התיעוד היחיד שהגיע לידיהם הוא זה שצילמו חבריו של הנער בעת שעמדו על הרציף.
בדומה לצעיר שנפצע בספטמבר, ככל הנראה הנער התחשמל בעת שדילג מאחד הקרונות, ונגע בכבל חשמלי שמתוח מעליהם. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום פינו אותו לבית החולים שיבא בתל השומר כשהוא בהכרה, אך סובל מחבלות ומכוויות בדרגות ב' ו- ג' ב-28% מגופו. פרמדיק מד"א, עודד שינקמן, סיפר: "ראינו את הנער ברציף, סמוך לקרון. הוא שכב כשהוא בהכרה מלאה, כאוב וסובל מחבלות ומכוויות מפושטות בכל הגוף. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים וטיפול תרופתי לכאב, ופינינו אותו בדחיפות ליחידת הכוויות בבית החולים כשמצבו קשה ויציב".
פרופ' איתי פסח, מנהל מרכז ספרא לילדים בתל השומר, אמר כי "הנער וחבריו שיחקו בתחנת הרכבת כשהוא נפגע באורח קשה ביותר. הוא הגיע אלינו בהכרה מלאה, אך בהמשך נאלצנו להרדים ולהנשים אותו". פסח הדגיש: "הפגיעות האלה הן מאוד משמעותיות, וקורות עקב חוסר תשומת לב. האחריות היא על ההורים, בנוסף לנערים ולנערות. אלו פציעות מיותרות".