עדי מזרחי, החשוד ברצח יורי וולקוב ביום רביעי האחרון במעבר חצייה בחולון, הודה בסוף השבוע בחקירתו במעשה. כך הודיעה הערב (יום א') המשטרה. עם זאת, גורם בכיר במשטרה אמר כי "למרות ההודאה, יש למשטרה עדיין עבודה כדי לבסס את כתב האישום נגד החשוד ברצח".
לנה, אלמנתו של הנרצח, אמרה בעקבות הודעת המשטרה: "צעקתי 'יש' כששמעתי את זה. אני מתרגשת שהוא הודה, אני מקווה שהוא יירקב בכלא לכל ימי חייו, זה העונש שראוי לו. אני מצפה מהשר המיועד איתמר בן גביר להפוך את התיק לתיק דגל".
2 צפייה בגלריה
יורי וולקוב ועדי מזרחי
יורי וולקוב ועדי מזרחי
הנרצח וולקוב (מימין) והחשוד ברצח מזרחי
(מתוך פייסבוק)
2 צפייה בגלריה
הלוייתו של  יורי וולקוב
הלוייתו של  יורי וולקוב
הלווייתו של וולקוב
(צילום: מוטי קמחי)

מזרחי נחקר במהלך כל סוף השבוע על ידי חוקרי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב במשך שעות רבות. אמש חלה התפתחות בחקירה ואז החשוד הודה במיוחס לו. ל-ynet נודע כי בשלב זה החוקרים לא מוצאים את הטלפון הנייד של מזרחי. הוא ככל הנראה העלים אותו, כמו גם את כלי הרצח שטרם אותר.
בצהריים השתתפו מאות בני אדם בהלווייתו של וולקוב. בתו של יורי, דריה, אמרה הבוקר בריאיון ל-ynet כי היא לא מאמינה לדבר שקשור לחשוד ברצח. לדבריה, "הכיפה שהוא שם על הראש בדיון היא הצגה. ראיתי כשהוא נכנס שהוא הסתיר את פניו, לא היה מוכן להתנצל. הוא אמר בפירוש 'לא'. אני לא מאמינה לשום דבר שלו. לכיפה במיוחד - אני לא מאמינה שהוא שם כיפה, זה חילול השם מה שהוא עושה עכשיו".

וולקוב ורעייתו לנה הלכו לראות דירה ביום רביעי בחולון, המתינו במעבר חציה ברחוב אילת - ובאור ירוק החלו לחצות. רוכב קטנוע חתך אותם באור אדום וכמעט פגע בהם - והאישה הספיקה לצלם אותו. רוכב הקטנוע ראה את האישה מצלמת, חזר אליה ודרש ממנה: "תביאי מה שצילמת". וולקוב ביקש ממנו להמשיך לנסוע - ונדקר בחזהו על ידי הרוכב. מותו נקבע בבית החולים וולפסון בעיר.
החשוד מזרחי שתק עד כה בחקירתו ולא שיתף פעולה עם החוקרים. לחוקרים אין את כלי הרצח ביד, אלא רק את האופנוע שאיתו היה בזירה ואחר כך ניסה להעלים מביתו באמצעות אחד מחבריו. החבר, עבריין אחר, נעצר לאחר שהגיע לקחת את האופנוע מביתו של מזרחי בחולון.
מזרחי, עבריין מוכר למשטרה, נעצר ביום חמישי האחרון על ידי בלשי היחידה המרכזית של מחוז תל אביב, אחרי המתנה במשך כמה שעות מחוץ לבית שבו שהה ברחוב יוטבתה בחולון. עמו נעצרו חשודים בסיוע. הבלשים הותקפו על ידי כלב שנשך שניים מהם ופצע אותם באורח קל עד בינוני. בעקבות כך נאלצו השוטרים לירות בכלב ולהרוג אותו. בתיעוד מהזירה נשמע אחד העצורים צועק "לא" אחרי הירי בכלב, שממנו נפגעה באורח קל אישה שנכחה במקום.