דניאל אדרי, שהפיק את "סרטון הטייסים והלוחמים" שעורר סערה, אמר היום (ראשון) בריאיון ל-ynet Live כי "המסר הוא מאוד ברור. לא משנה ימין או שמאל - פוליטיקה לא מכניסים לצבא. מי שנקרא לדגל ולובש מדים נמצא שם בשביל המשימה, ולא משנה מה דעתו הפוליטית".
בסרטון, שהופץ על ידי השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ושר התרבות מיקי זוהר, נראים לוחמי יבשה בלבנון מבקשים סיוע אווירי באמצע קרב - והטייסים בתגובה שואלים אותם אם הם "תומכי רפורמה", ואז לא מסייעים להם בלחימה, וייתכן שאף מפציצים אותם במקום את האויב.
לאחר שעשרות שיתפו את הציוץ בטוויטר שפרסם הבוקר זוהר עם הסרטון, ומאות עשו לו לייק - הוא מחק אותו. בן גביר, שלא שירת בצה"ל, העלה את הסרטון לעמוד הפייסבוק שלו לצד המשפט "ממליץ לכל סרבן לצפות בסרטון הזה - לא מכניסים פוליטיקה לצבא". מאוחר יותר הודיע כי אינו מתכוון להסיר את הפוסט.

1 צפייה בגלריה
רץ ברשת: "לא מכניסים פוליטיקה לצבא"
רץ ברשת: "לא מכניסים פוליטיקה לצבא"
"אתה תומך או לא תומך ברפורמה?". מתוך הסרטון
לדברי אדרי, "אני לא מצטער על הסרטון למרות שלקחו אותו כל כך רחוק. אני לא מייצג את השרים והמסר שלי ברור. אני מעריך ומכבד כל מי שנקרא לדגל ולא מדבר על סרבנות או אי-התנדבות, כל מפקד צריך לשאול את עצמו אם הוא היה מוכן שבזמן לחימה יתנהל שיח פוליטי. אני משרת מילואים פעיל ומקבל הודעות לא נעימות ואיומים".
איל נוה, ממובילי מחאת המילואימניקים, טען כי הסרטון "מחלל את קדושת הצבא ואת זכר הנופלים שמסרו את נפשם למדינה. אלה שבזכותם אנחנו חיים". הוא אף התייחס להודעתו של בן גביר, ואמר כי "שר הטיקטוק שלנו השאיר את הסרטון הבזוי כי הוא לא מבין את הלחימה והנחישות של העם".
הוא הוסיף כי "לא מדברים על פוליטיקה, אלא על הפיכה משטרית. השלטון רוצה עוד כוח וזאת המהות האמיתית של מה שקורה. נשבענו לשרת מדינה יהודית ודמוקרטית, אם מורידים את המילה דמוקרטיה החוזה מופר. עילת הסבירות שדנים בה עכשיו היא טיל אטומי לדמוקרטיה הישראלית".