שר התיירות הנכנס יואל רזבוזוב (יש עתיד) התייחס היום (שני) להתבטאות של הזמרת אחינועם ניני, שכינתה אמש את ראש הממשלה היוצא נתניהו "המן", ואמר כי "מוטב היה שלא הייתה אומרת את זה". רזבוזוב הוסיף באולפן ynet כי "הגיע הזמן למעשים. אני רואה את האש בעיניים אצל כל השרים. עוד אמר כי "נכנסים לעידן חדש שבו הפוליטיקאים יאמינו זה לזה".
רגע לפני שהוא יוצא לבית הנשיא להצטלם לתמונה המסורתית של הממשלה החדשה, הודה רזבוזוב כי "בעולם רגיל, לשר המיועד יש איזה חודש להתכונן, להסתובב, להרגיש שהוא שר ואז אחרי ההשבעה הוא נכנס לעבודה. אצלנו באמת עד הרגע האחרון לא ידענו. ציפינו, כן? אבל לא ידענו שזה קורה עד שזה לא נגמר".
2 צפייה בגלריה
יואל רזבוזוב בריאיון באולפן
יואל רזבוזוב בריאיון באולפן
"רואה את האש בעיניים אצל השרים". רזבוזוב
(צילום: משה מזרחי)

רזבוזוב, שמחליף בתפקידו את אורית פרקש הכהן (כחול לבן), אמר כי הוא בטוח שתהיה חפיפה מסודרת. "דיברנו הרבה, עכשיו הגיע הזמן למעשים ואנחנו הולכים לעבוד. אני רואה את האש בעיניים אצל כל השרים החדשים".
שר התיירות הנכנס התייחס לחוסר היציבות של הממשלה החדשה, שאפילו לא הצליחה לקבל את תמיכתם של 61 חברי כנסת. "לכל מפלגה יש את קהל היעד שלה, אבל אנחנו צריכים לא לחשוב ברמה המפלגתית, אלא ברמה של המדינה. אזרחי ישראל רוצים אחדות וממשלה מתפקדת. אנשים באמת התעייפו מסיסמאות, ממריבות, משיסוע".
2 צפייה בגלריה
אחינועם ניני
אחינועם ניני
"יש הסתה מכל הצדדים". אחינועם ניני
(צילום: רונן אקרמן)
אמרתם שתתעסקו "רק בעניינים שבקונצנזוס". אז בוקר טוב, בישראל רוב הדברים לא בקונצנזוס. ביום שלישי מצעד הדגלים, יש מאחז לפנות. אתם מוכנים לזה? "כל הדברים הללו נכתבו בהסכמים והממשלה הזאת בסוף בנויה על אמון בין אנשים, מה שלא היה בעידן נתניהו. לא האמינו לאף אחד, ידעו שאתה לוחץ יד ולמחרת הכל יכול להתהפך. היום נראה שאנחנו הולכים לעידן חדש, עידן בו הפוליטיקאים הולכים להתעסק בבעיות אמיתיות של הציבור והולכים להאמין אחד לשני, רק ככה אפשר לתפקד".
רזבוזוב התייחס לדבריה של הזמרת אחינועם ניני אמש בכיכר רבין בתל אביב - שם אלפים חגגו את סיום כהונתו של נתניהו - שכינתה את נתניהו "המן". "אני חושב שהיה טוב כמה שפחות אמירות שהן לכאן או לכאן, אנחנו באמת צריכים עכשיו כולנו פשוט לשמור על האחדות, על השיח המתורבת והמכובד", אמר רזבוזוב. "זה נשמע סיסמאות, אבל זה מה שאנחנו רוצים להביא לממשלה החדשה".
למה לא לקרוא לילד בשמו? זו אמירה מסיתה כי אנחנו יודעים מה היה הסוף של המן, כן? "יש הסתה מכל הצדדים ואת זה אנחנו צריכים להפסיק".