פרסום ראשון: ימים ספורים לאחר שבית המשפט התיר לפרסם את כתב האישום על האונס הקבוצתי באשקלון, צעירה בת 22 מהדרום הגיעה אתמול (שישי) לתחנת המשטרה באשדוד והתלוננה כי אהרון משה זינו אנס אותה כשהייתה בת 17, הכניס אותה להיריון - ובשל כך נאלצה לעבור הפלה. כך נודע ל-ynet.
2 צפייה בגלריה
הנאשמים באונס באשקלון
הנאשמים באונס באשקלון
הנאשמים באונס באשקלון
הצעירה, כיום גרושה ואם לילד, החליטה לחשוף את המקרה לאחר שזיהתה את זינו בתמונות. היא סיפרה לחוקרים כי בעבר ניהלה עם זינו מערכת יחסים, אך לאחר האונס וההפלה הקשר ביניהם נגמר. במשטרה החליטו לפתוח בחקירה וזינו ייחקר בעקבות התלונה בימים הקרובים.
אתמול נחשף ב-ynet כי פריצת הדרך בחקירת האונס נסללה לאחר שהקורבן, נערה בת 17 שהייתה במערכת יחסים עם זינו, תיארה את אחד התוקפים כבעל צלקות רבות שמקורן בכוויות. כך הגיעה המשטרה לנאשם יצחק ממו, שבמאסר שריצה בעבר הסתכסך עם אסיר אחר, והותקף באחד הלילות עם סיר שמן רותח. ממו הכחיש את המיוחס לו וטען כי הנערה משקרת. העדות הזאת של הנערה הובילה כאמור לפריצת הדרך בחקירה וסללה את הגשת כתב האישום נגד חמשת המעורבים.
2 צפייה בגלריה
אהרון משה זינו
אהרון משה זינו
תלונה נוספת. הנאשם המרכזי אהרון משה זינו
ביום רביעי השבוע הותר לפרסום כי הנאשם המרכזי הוא בן זוגה לשעבר של הנערה - אהרון משה זינו (20). פרט לזינו וממו, נכללים בכתב האישום גם אביב אוחיון (23), ליאור שמחון (29) ודניאל דנילוב (20). העבירות המיוחסות להם, כל אחד לפי חלקו: מעשי סדום בנסיבות מחמירות ואינוס, תקיפה ואספקת סם מסוכן.
קורבן התקיפה המינית התלוננה במשטרה כחצי שנה לאחר המעשים. מיד לאחר מכן הוקם במשטרת מרחב לכיש צוות חקירה מיוחד של חוקרות מתחנת אשקלון: מפקחת אורית מרקוביץ, רב-סמל בכיר מאיה אזרד ורב-פקד קרן טולדנו. צוות החקירה החל להתחקות אחר ממצאים שונים כדי להביא למעצר חשודים.
בדיקה העלתה כי גם לשאר הנאשמים באונס עבר פלילי ותעבורתי. אוחיון ריצה מאסר לאחר שהוגש נגדו כתב אישום בגין סחר בסמים. במבצע מיוחד של המשטרה, מכר אוחיון קוקאין לסוכן משטרתי בכמה הזדמנויות. התיק הפלילי שלו כולל שורת הרשעות נוספות ובכללן תקיפה הגורמת חבלה של ממש, איומים, הפרעה לשוטר, ניסיון פריצה לרכב, גניבה, הטרדת עד וסיוע להתפרצות.
לאחרונה הוא נעצר לאחר שבלשים הבחינו בו מגיע למקום שנודע כתחנה למכירת סמים. מיד לאחר מכן עוכב אוחיון לחקירה ובהמשך נעצר בחשד להשמדת ראיות. הוא התנגד למעצר, ניסה לתקוף שוטרים ונמלט.
שמחון הואשם בהחזקת מאות גרמים של קנאביס ברכבו. דנילוב הואשם בהפרעה לשוטר במילוי תפקידו ובהחזקה ושימוש בסמים שלא לצריכה עצמית. זינו, שהיה בן זוגה של הנערה ועבד בעיריית אשקלון כנהג משאית תברואה, הואשם בעבר בבית המשפט לתעבורה באשדוד בגין נהיגה ללא רישיון.