"ליברמן בא לבזות את קודשי ישראל בעירנו": גורמים חרדים בנתניה הביעו היום (חמישי) התנגדות להגעתו של יו"ר ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן, לאירוע שבתרבות אליו הוזמן בסוף השבוע הקרוב. בלשכתו של ליברמן פנו לשירות הביטחון הכללי ולקצין הכנסת מחשש שינסו לפגוע בו במהלך האירוע.
1 צפייה בגלריה
 ישיבת סיעה ישראל ביתנו
 ישיבת סיעה ישראל ביתנו
ליברמן הוזמן לשבתרבות בנתניה, חרדים בעיר זעמו: "בושה וחרפה!"
(צילום: שלו שלום)
אותם חרדים שמתנגדים להגעתו טענו כי הזמנתו לאירוע היא "פגיעה חמורה ביהדות הנאמנה", והוסיפו כי "ליברמן ישמיע את דעותיו הפסולות והפוגעניות כלפי עולם התורה והיהדות בארץ ישראל". במודעה שפורסמה בקרב קבוצות חרדיות נכתב כי "לדאבון הלב עיריית נתניה היא היוזמת, המפיקה ואף המממנת - דווקא בשבת קודש פרשת בהעלותך היא הזמינה את עוכר היהדות וגדול רודפיה, שונא התורה והלומדים אביגדור ליברמן שם רשעים ירקב.
"זאת בושה! זאת חרפה! זאת פגיעה בכל מי שקדושי ישראל קרובים לליבו", נכתב עוד במודעה. "כמה חבל שעיריית נתניה שותפה לפיגוע הזה. איה אותה מריצה שתוביל את ליברמן למקום הנכון".
ההתנגדות להגעתו של ליברמן הגיעה על רקע הצעת החוק שהציג אתמול, שבה הציע לחייב לימודי ליב"ה בכל מוסדות החינוך - גם אלה של החרדים. ברקע כמובן עומדות גם הקריאות ארוכות השנים שהשמיע נגד פוליטיקאים חרדים והפטור מגיוס שממנו נהנים תלמידי ישיבות, כמו גם אמירותיו בשבועות האחרונים בהקשר הכספים הרבים שניתנו לחרדים במסגרת התקציב.