השרה לקידום מעמד האישה מאי גולן התעמתה היום (שני) עם מפגינים נגד המהפכה המשפטית בנמל התעופה בן גוריון, בזמן שחיכתה עם אמה לטיסה לחו"ל. המוחים קראו לעבר גולן "בושה" ו"משת"פית של הדיקטטור - נגד זכויות נשים", והיא השיבה להם "עד אמא שלי".
2 צפייה בגלריה
תיעוד: עימות בין מאי גולן לאזרחים בנתב"ג
תיעוד: עימות בין מאי גולן לאזרחים בנתב"ג
"לתקוף את אמא שלי זה קו אדום כהה, לאיזה עוד שפל יגיעו האנרכיסטים". גולן
2 צפייה בגלריה
תיעוד: עימות בין מאי גולן לאזרחים בנתב"ג
תיעוד: עימות בין מאי גולן לאזרחים בנתב"ג
השרה טענה שאמה הותקפה, אך היא תועדה מאיימת על מפגינים ומרימה לכיוונם כיסא
(מתוך טוויטר)
גולן תקפה את התנהלות המפגינים באירוע, ואמרה ל-ynet: "לאיזה עוד שפל וריקבון יגיעו אותם אנרכיסטים? לתקוף מילולית ופיזית את אמא שלי בת ה-76 זה קו אדום כהה - ולכן נאלצתי להגן עליה בגופי". לדבריה, "הנחמה היחידה מהאירוע המביש הזה היא מחיאות הכפיים שקיבלתי מעשרות נוסעים שצפו במתרחש והזדעזעו".
"הם עודדו אותי להמשיך לשבת במקום שבו אני ואמי אכלנו", המשיכה השרה. "אף אחד לא ישבש את שגרת חיי המקצועית והפרטית. יש לי מסר אחד לכל האנרכיסטים: אף על פי כן נוע תנוע, הרפורמה הזו תמשיך להתקדם ביתר שאת, ולא תעזור לכם אף מחאה אלימה או תקיפה אישית מכוערת במיוחד".
על אף הטענה של השרה גולן, בתיעוד חדש שפורסם ברשתות החברתיות, שעות לאחר התקרית, נראית אמא שלה מאיימת על המפגינים ואף מרימה כיסא לכיוונם. בנוסף, היא תועדה מכה את אחת המוחות במקום בידה.

השרה גולן נתקלה במפגינים נגד המהפכה המשפטית גם אמש, אז הגיעה עם שר המשפטים יריב לוין ויו"ר הקואליציה אופיר כץ לסניף הליכוד בעפולה. השלושה ביקרו בעפולה כדי לחזק את שלמה מליחי, מועמד הליכוד לראשות העיר, אך הם התקבלו בקריאות מחאה מצד מאות מפגינים שהמתינו להם במקום.
בהמשך, כשיצאה השרה גולן מהסניף תחת אבטחה כבדה, המפגינים צרו על רכבה בקריאות "בושה" וחסמו אותו. לאחר מכן טען כץ שאחד המפגינים ירק לעברו, ואיים: "נעמיד אותך מול כיתת יורים". לדברי יו"ר הקואליציה, תלונה הוגשה במשטרה. לגבי שר המשפטים, הוא הוברח מהכנס על ידי המשטרה - ולא נתקל בחסימות של מוחים.