עודד הגר, בן 18 מהיישוב יקיר, הוא הצעיר שנהרג הלילה (בין שבת לראשון) בהתנגשות בין רכב פרטי לכבאית בצומת גיתי אבישר בשומרון. הגר, הצעיר מבין שישה אחים, התגייס רק לפני שבוע לחיל הלוגיסטיקה. הוא היה ספורטאי מצטיין בכדורגל ובטניס, אוהד שרוף של מכבי חיפה, ובן לאחת המשפחות הוותיקות ביקיר. מכריו כינו אותו "מלך השערים".
ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, אמר כי "הלב נחמץ עם לכתו של צעיר, בן השומרון, חייל שרק התגייס, שבסך הכול רצה לצאת לבלות עם חברים לפני החזרה לבסיס, ולא ישוב עוד. הוא היה מלא באור, מלא בחיות, קשה להאמין שהבחור הצעיר והספורטיבי הזה כבר לא איתנו". דגן הוסיף כי "זה הפסד גדול לשומרון ולספורט בשומרון. אנו מחבקים את המשפחה ואת היישוב ברגעים הקשים הללו".

שני צעירים נוספים, כבני 20, נפצעו בתאונה באורח אנוש וקשה מאוד. צוות מד"א, בסיוע כוח רפואי של צה"ל, פינה את השלושה עם פגיעה רב מערכתית לבית החולים בילינסון בפתח תקווה. הגר פונה תוך פעולות החייאה שבסופן מת מפצעיו, ומצבם של שני הצעירים הנוספים מוגדר "לא יציב". מבית החולים נמסר כי נשקפת סכנה לחייהם.
הכבאית הייתה בדרך לאירוע ונבדקת אפשרות שנכנסה לצומת באור אדום ולכן התרחשה התאונה. נהג הכבאית נחקר במחוז ש"י של המשטרה.
נציב כבאות והצלה, רב-טפסר אייל כספי, הגיע לזירת התאונה כדי ללוות מקרוב את התחקיר הראשוני שביצעו המפקדים בשטח. "מדובר באירוע שתוצאותיו קשות והוא מחייב בדיקה מעמיקה, יסודית לבל ישנו מקרים דומים בעתיד", אמר כספי. "ליבנו עם משפחת ההרוג ואנו מתפללים לשלום הפצועים".
2 צפייה בגלריה
זירת התאונה הקשה בשומרון
זירת התאונה הקשה בשומרון
זירת התאונה בשומרון
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
מרשות הכבאות נמסר כי היא "תתחקר את האירוע ותפיק לקחים ככל שיידרש בתיאום עם גורמי החקירה". בעקבות התאונה עצר נציב הכבאות את האימונים במערך למשך שלושה ימים ובמהלכם ייערך לכלל מפקדי ולוחמי הכוח המבצעי במחוזות ובתחנות הכיבוי ריענון הוראות הבטיחות לנסיעה מבצעית ומנהלתית ברכבי כיבוי, בהתאם להוראות הנציב בנושא.
פרמדיק מד"א תומר פיין, שהגיע לזירת התאונה, סיפר: "מדובר בתאונה מזעזעת, ראינו רכב פרטי מעוך שבו נסעו שלושה צעירים, אחד מהם נלכד ברכב. הם היו מחוסרי הכרה וסבלו מחבלה רב מערכתית. בסיוע כוח רפואי של צה"ל הענקנו לפצועים טיפול רפואי. אחד הפצועים איבד דופק ונשימה והוא פונה תוך פעולות החייאה, שניים מהפצועים פונו במצב קשה, מורדמים ומונשמים. נהג המשאית טופל במקום ולא נזקק לפינוי".