פרט לסגירת השמיים הגבלות נוספות עדיין אין - והעלייה בתחלואה נמשכת: לפי נתוני משרד הבריאות הבוקר (יום ג'), אתמול אובחנו 3,594 חיוביים לנגיף הקורונה. זהו מספר הנדבקים הגבוה ביותר מאז 7 באוקטובר, לפני חודשיים וחצי - עוד לפני סיומו של הסגר השני.
אתמול פוענח מספר שיא של 86,857 בדיקות. שיעור הבדיקות החיוביות נותר גבוה - 4.2%. בריאיון לאולפן ynet הבוקר (יום ג') אמר מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' חזי לוי כי "הגם שמספר הבדיקות גם כן הרקיע שחקים, מספר המאומתים ומקדם ההדבקה מראים שאנחנו בהחלט במצב תחלואה שדורש מאיתנו תגובה נאותה על מנת לבלום את העלייה הזאת".


857 חולי קורונה מאושפזים כעת בבתי החולים, מצבם של 472 מהם מוגדר קשה. 119 מונשמים. מפרוץ המגפה נפטרו 3,111 ישראלים מקורונה.
אמש אישרה הממשלה את ההגבלות החדשות על הישראלים שחוזרים מחו"ל. לפי ההנחיות החדשות, כל ישראלי שישוב לארץ, מכלל המדינות, יצטרך לשהות בבידוד במלוניות קורונה. התקנות ייכנסו לתוקף מיום רביעי ב-22:00. עד אז, יש חובת בידוד ביתי על כל השבים מחו"ל.
על פי התקנות שאושרו, כל ישראלי שישוב לארץ יהיה חייב לשהות בבידוד במלוניות קורונה ייעודיות במשך 14 ימים, או 10 ימים אם עבר שתי בדיקות קורונה שליליות בכניסתו למלונית ולקראת סוף התקופה. החובה לשהות במלוניות הקורונה תחול מיום רביעי ב-22:00 ועד ל-1 בינואר 2021. האחריות על ביצוע בדיקות הקורונה לשבים מחו"ל תהיה באחריות משרד הביטחון.