4 צפייה בגלריה
בני סעדון במשאית
בני סעדון במשאית
הילד דוד אוחיון ונהג המשאית בני סעדון
(צילום: רועי עידן)
רחלי, אמו של הילד דוד אוחיון (9) שנדרס אתמול (יום ב') למוות כשרכב על אופניו באשקלון, התקשרה כמה שעות לאחר מכן לאשתו של נהג המשאית הפוגע ואמרה לה: "אני לא כועסת עליו ולא רוצה שיחיה בתחושת אשמה". אשתו של נהג המשאית שפגע עם רכבו בילד השיבה: "אני מבקשת סליחה, איבדתם בן והוא לא יחזור. נחיה עם זה כל חיינו".
היום, עם תחילת השבעה, נודע כי אחרי התאונה ביקשה אמו של דוד מבני משפחתה לאתר את אשתו של נהג המשאית החשוד בדריסה, בני סעדון (60). האם רחלי אמרה: "היה לי חשוב לדבר איתה ולהעביר מסר. אנחנו אנשים מאמינים, אלוהים בוחר את מי לקחת. זה לא בידינו, זה בידי שמיים".

מוקדם יותר היום האריך בית משפט השלום באשקלון את מעצרו של נהג המשאית סעדון עד השעה 16:00, ואחר כך הוא ישוחרר בהסכמת הצדדים לחמישה ימי מעצר בית. כך יוכל סעדון להשתתף באזכרה לאחיו יגאל שנהרג לפני שנתיים בתאונת פגע וברח במושב ברכיה.
גלית סעדון, אלמנתו של יגאל, אמרה היום: "שמעתי על תאונת פגע וברח, ופתאום חזרתי שנתיים אחורה. זה עשה לי צמרמורת בגוף ופתאום גיליתי שהנהג הפוגע זה אח של יגאל. אני במערבולת רגשות, מצד אחד כואבת את כאבה של המשפחה ומצד שני אני מאוד דואגת לאחיו של בעלי. כל המשפחה בהלם".
עו"ד ארז אמיגה, שמייצג את סעדון מטעם הסנגוריה הציבורית, אמר כי "מדובר בתאונה טרגית וקשה. הנהג מסר גרסה מפורטת לפיה לא הבחין בתאונה, ולא הרגיש שהייתה תאונה. לפיכך לא ברח מהזירה והמשיך בעבודתו. אנו ממתינים שהמשטרה תסיים את החקירה בהקדם ותבדוק את גרסתו".
4 צפייה בגלריה
בית משפחתו של דוד אוחיון
בית משפחתו של דוד אוחיון
שבעה בבית משפחת הילד שנהרג
(צילום: בראל אפרים)
4 צפייה בגלריה
ילד בן 5 נדרס למוות באשקלון
ילד בן 5 נדרס למוות באשקלון
המשאית בזירת התאונה
(צילום: רועי עידן )
4 צפייה בגלריה
ילד בן 5 נדרס למוות באשקלון
ילד בן 5 נדרס למוות באשקלון
האופניים נמצאו מוטלים בזירה
(צילום: גדי קבלו)
הילד דוד נדרס אתמול סמוך לביתו. בשלב ראשון עדכנה המשטרה שהנהג נמלט - ולאחר שהציבה מחסומים בעיר וביצעה סריקות, הודיעה כי עצרה את תושב העיר. סעדון חזר לזירה כשעה וחצי לאחר התאונה, נלקח לחקירה והבהיר כי לא ניסה להימלט: "לא ראיתי שדרסתי את הילד והמשכתי כרגיל בעבודה. לא ברחתי".
בנימין אוחיון, אחיו של דוד, סיפר שהמשפחה אמורה הייתה לחגוג לו יום הולדת ביום שבת. "הוא היה השמחה במשפחה, ילד שמח ותוסס. כולו אושר. הלכה לנו השמחה. הוא ביקש לעשות סיבוב על האופניים עם רפאל האח הקטן", אמר. "הם היו משחקים ליד הבית. זה היה סוג של שם כזה, דוד ורפאל. הם תמיד היו ביחד".