איברהים אחמד, בן 23, נרצח אחר הצהריים (יום שבת) ביריות ברהט, בעת שנסע ברכב. לצידו נפצע אדם נוסף באורח קשה. מאוחר יותר נמצא רכב שרוף בחורשה סמוכה לזירה, שככל הנראה שימש את המתנקשים.

2 צפייה בגלריה
זירת אירוע האלימות ברהט, איברהים  אל-עיד
זירת אירוע האלימות ברהט, איברהים  אל-עיד
איברהים והרכב
איברהים הוא הקורבן ה-44 לאלימות בחברה הערבית מתחילת השנה, והמשטרה הצליחה לפענח רק ארבעה מהמקרים.
מוקדם יותר היום נרצח ג'מאל חיר בפיצוץ רכב באבו סנאן. במהלך הלילה נרצח גם אמיר אבו אלהיג'א בן ה-16 מטמרה ביריות. מהירי נראה אבו אלהיג'א עומד בצמוד למכונית כשלצידו כמה אנשים נוספים, כשלפתע נפתחת אש לכיוונם והם מתחילים לברוח. ככל הנראה, הנער לא היה היעד.
קרוב משפחתו של אבו אלהיג'א אמר: "היה נער חייכן ונהדר. רצחו אותו בדם קר. הוא לא עשה שום טעות ולא פגע באחרים, ובסוף חוטפים את חייו תוך שניות ועוד בחודש הרמדאן".
2 צפייה בגלריה
מימין:  אמיר אבו אלהיג'א וג'מאל חיר
מימין:  אמיר אבו אלהיג'א וג'מאל חיר
מימין: אמיר אבו אלהיג'א וג'מאל חיר
שעות לאחר מכן, עורך הדין לשעבר ג'מאל חיר, תושב אבו סנאן בשנות ה-60 לחייו, נרצח בפיצוץ רכב בכביש בגליל המערבי, כאשר על פי החשד מדובר בחיסול פלילי. צוות מד"א שהוזעק לזירה פינה למרכז הרפואי לגליל בנהריה את עורך הדין במצב קשה ולא יציב, עם פציעה רב מערכתית - ובהמשך נקבע מותו בבית החולים.
הדיווח על הירי האחרון התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב נגב בשעה 17:36. חובשים ופרמדיקים העניקו טיפול לאיברהים ולאדם הנוסף שהיה איתו, שנפצע באורח קשה, ופינו את שניהם לבית החולים סורוקה. מאוחר יותר נקבע מותו של איברהים.