2 צפייה בגלריה
שלום דומרני
שלום דומרני
שלום דומרני
(צילום: הרצל יוסף)
המשטרה סיכלה הבוקר (יום שני) ניסיון חיסול של תושב אשדוד המזוהה עם ארגון הפשע של שלום דומרני, לאחר שחשפה מטען חבלה גדול ברכבו ונטרלה אותו. חבלני המשטרה הרחיקו את המטען מהאזור, כשבמקביל נערכות פעולות חקירה לאיתור חשודים בהנחתו.
בחודש מרץ השנה ניסו יריביו של דומרני לחסל את בנו של ראש ארגון הפשע, ניסים "נינה" דומרני. מתנקש יחיד תועד במגרש מכוניות ברחוב העבודה באשקלון כשהוא נכנס לטנדר שבו יושב דומרני הבן, יורה בו - ונמלט מהמקום תוך שהוא מועד וקם כמה פעמים. דומרני פונה לבית החולים ברזילי בעיר, שם אמרו אז כי מצבו קשה. הוא נפצע מכמה כדורים, ונפגע בידיים, ברגליים ובגב.
קצת יותר מחודש לאחר מכן הודיעה היחידה המרכזית (ימ"ר) של משטרת מרחב לכיש על פענוח ניסיון הרצח, והוגשו כתבי אישום נגד שלושה חשודים, חברי הכנופיה הקווזית והארגון של בני שלמה, שני ארגונים שחברו יחד ומסוכסכים עם ארגונו של דומרני. במשטרה חושדים כי שיתוף פעולה בין חברים בכנופיה הקווקזית וארגון הפשיעה של העבריין בני שלמה הוביל לניסיון הרצח של דומרני הבן.
2 צפייה בגלריה
נינה דומרני
נינה דומרני
נינה דומרני
(צילום: צפריר אביוב)
דומרני האב השתחרר מהכלא באוקטובר, ומאז הוא מנסה לשקם את "אימפריית הפשע" שלו. בכיר במשטרת לכיש אמר אז כי החשודים "ניסו לפגוע באבא דרך הבן". לדבריו, "הם חשבו על הכול, היה כאן תכנון קפדני. חד-משמעית, זו הייתה פעולה שנועדה לפגוע באבא, ולא שום סיבה אחרת. נינה דומרני החליט לפני כמה שנים לצאת מהעולם התחתון והתרחק מעבריינים, גם כאלה שהיו קרובים לאביו. הוא פתח עסק והקים משפחה, לא היו לו סכסוכים עם אף אחד".
ניסיון החיסול היה עליית מדרגה נוספת במלחמות העבריינים בדרום הארץ, שהסלימו בתקופה האחרונה. כחודש לפני ניסיון החיסול נרצח בפיצוץ רכב באשקלון העבריין אבי ביטון, שהיה מוכר למשטרה כ"איש הכספים של דומרני". באותה תקופה התרחש ניסיון חיסול נוסף ביישוב נהורה שבחבל לכיש. במשטרה סבורים שכל האירועים האלו קשורים באופן ישיר או עקיף למאבקים בין ארגוני הפשע הגדולים והמאמצים של שלמה ודומרני לבסס את מעמדם מחדש.