בדומה לצעירים רבים, חן אלקיים ואופיר שקורי החליטו לגור בדירה אחת כשותפים, בניסיון לחסוך כסף. עם זאת, שותף נוסף שעמו חלקו דירה היה "העוקץ הסדרתי ממעלות", ארד חיון, שלטענתם גנב מהם כ-40 אלף שקלים. חן ואופיר התעמתו איתו בשבוע שעבר בדירתו החדשה באשדוד, שבה הוא מתגורר יחד עם בת זוגו החדשה. "אין לי ספק שהיא תהיה הקורבן הבא שלו", אמרה חן, שסיפרה יחד עם אופיר על העימות באולפן ynet.
מקום מגוריו הנוכחי של חיון נודע ל-ynet בעקבות פרסום תחקיר על מעשיו, וחן ואופיר הגיעו אליו כדי להתעמת איתו. זמן קצר לאחר פרסום התחקיר, מערכת החדשות הוצפה בפניות של אנשים מכל רחבי הארץ, שטענו כי גם הם נפלו קורבן למעשיו של חיון במהלך שמונה השנים האחרונות. במהלך העימות הוא סירב לספק תשובות לטענות על מעשי העוקץ, וסילק את המתלוננים מהדירה.
חן סיפרה כי חשה חרדה לפני העימות עם חיון, אך להפתעתה הפגישה דווקא גרמה לה להירגע. "בדרך לעימות כל מה שהוא עולל לנו פשוט הציף אותי, אבל אחרי שראיתי אותו פנים אל פנים, הלחץ שלי ירד. הרגשתי שהוא נתפס, שאין לו לאן לברוח", אמרה.
2 צפייה בגלריה
ארד חיון
ארד חיון
"הונה קורבנות רבים בשמונה השנים האחרונות". ארד חיון
(צילום: בראל אפרים)
2 צפייה בגלריה
חן אלקיים ואופיר שקורי - שותפי שנפגעו מארד חיון
חן אלקיים ואופיר שקורי - שותפי שנפגעו מארד חיון
"התחושה היא שהמשטרה לא עוזרת, ואנחנו צריכים להציל את עצמנו". חן אלקיים ואופיר שקורי
(צילום: יובל חן)
לאורך השנים חמישה קורבנות שונים של חיון הגישו נגדו תלונות, בהם חן ואופיר, אך התיקים נסגרו מחוסר עניין לציבור, ובמשטרה סירבו להרחיב מעבר לכך על הסיבות לסגירתם. אופיר עצמו העיד כי סיפק למשטרה כל ראיה שהייתה בידיו, אך ללא הועיל. "הגעתי לתחנת ראשון לציון, תחנה גדולה וידועה, הבאתי את כל פירוטי האשראי, ופשוט נפנפו אותי", סיפר אופיר. "התחושה היא שהמשטרה לא באמת דואגת לאזרחים, ואנחנו צריכים לנסות להציל את המצב בעצמנו", הוסיף.
כתב ynet, אדם קוטב, הדגיש עד כמה התנהלות המשטרה, שלא מייחסת חשיבות לעוקץ של עשרות אלפי שקלים, מבשרת רעות. לדבריו, "יצרנו קשר עם המשטרה ברגע שהיינו באשדוד. אמרנו להם שחיון נמצא כאן, והם פשוט אמרו לי להגיע לתחנת אשדוד ולהגיש תלונה, כאילו הם לא מודעים לעבר הפלילי שלו. זה היה פשוט מגוחך".