משפחתו של גיא אילוז (26), טכנאי הסאונד של להקת היהודים שנחטף מהמסיבה ברעים, עודכנה שנרצח.
2 צפייה בגלריה
גיא אילוז ז״ל
גיא אילוז ז״ל
גיא אילוז ז"ל
גיא היה טכנאי קול של להקת היהודים ועבד גם עם מתי כספי ושלום חנוך. הוא תועד נמלט מאזור המסיבה ב-7 באוקטובר ועוד הספיק לשוחח בנייד ולדווח שיורים עליו, שהרגו את חברו אלון ושהוא עצמו מסתתר על עץ. אמו דוריס ובן זוגה שמוליק הם חברים קרובים של סולני הלהקה, תום ואורית פטרובר, ושמוליק אף עבד כתאורן של ההרכב.
בתחילת החודש הופיעה להקת היהודים בכיכר החטופים וקראה לשחרורו מהשבי - הערב ספד לו הסולן תום פטרובר. "גיא שלנו. ילד מוכשר, מקסים, מתוק בצורה יוצאת דופן, אחד כזה שמתאהבים בו מיד, עם חיוך ענק שחודר אותך וגורם לך לאושר גדול", אמר פטרובר בשיחה עם ynet. "הכרנו את גיא בערך בגיל 6 כששמוליק, החבר והתאורן שלנו, התחתן עם דוריס, אמא של גיא. ילד יפה תואר, ילד קסם! עם השנים הפכנו מאוד מאוד קרובים, כמעט ולא נפרדים. תמיד ביחד וגיא היה חלק מהמשפחה הכי קרובה שלנו. טיולים, מסיבות, ימי הולדת, חגיגות וכמובן בהופעות היה מתרוצץ על הבמה כאילו הוא בבית. המוזיקה משכה אותו, והגיטרה במיוחד. התחיל ללמוד גיטרה בגיל מוקדם והיא תמיד הייתה חלק בלתי נפרד ממנו. היה לו גם הומור מדהים עם טיימינג מושלם והוא היה מצחיק בטירוף. היינו יושבים ביחד ונקרעים מצחוק".
הוא המשיך: "בשנים האחרונות, אחרי הצבא, הוא גם התחיל לעבוד איתנו בהופעות. כל כך שמחנו ואמרנו, 'איזה כיף זה שגיא לידנו על הבמה'. זה הרגיש כל כך טבעי וכל כך נכון. לפעמים הייתי מסתכל שמאלה בזמן ההופעה ורואה אותו והייתי מתחיל לחייך מאושר. הוא היה צוחק והיינו קורצים אחד לשני. הוא אהב לעזור תמיד בכל דבר, אם מישהו היה צריך משהו, גיא היה הראשון להגיע, לתת יד. ילד עם לב זהב! חכם, עדין נפש, רגיש, מיוחד במינו. אנחנו בוכים כבר ימים ולא יודעים איך ומה יהיה. רוצים לנחם ולא יודעים איך. איך נפרדים? איך ממשיכים? איך מתמודדים? איך מופיעים כשהוא לא איתנו על הבמות? אנחנו אוהבים אותו כל כך ואין מי שימלא את התהום שנפערה בנו".
2 צפייה בגלריה
גיא אילוז ז״ל
גיא אילוז ז״ל
גיא אילוז ז"ל
ראש עיריית רעננה חיים ברוידא ספד לו בעמוד הפייסבוק שלו: "הלב שבור, כאשר התקווה התחלפה בכאב גדול. משפחתו של גיא אילוז, בן רעננה, התבשרה אתמול כי הוא אינו בין החיים. גיא, ביחד עם חברים, השתתף בפסטיבל 'נובה' בדרום והוגדר כנעדר, עם אפשרות כי נחטף לעזה. אתמול הודיעו לאימו דוריס ליבר תושבת העיר כי גיא נרצח. רעננה כואבת את האובדן של גיא אילוז, בוגר תיכון מטרווסט ומשתתפים בצער המשפחה".
"ביגון עמוק אנו מודיעים כי גיא אילוז, בוגר מחזור כ"ב בתיכון מטרווסט, איננו בין החיים", ספדו לו בתיכון מטרווסט ברעננה, שבו למד. "גיא בילה עם עוד מאות חפים מפשע במסיבה בסמוך לקיבוץ רעים ונלקח בשבי על ידי מרצחים אכזריים. במשך שבועות ארוכים קיווינו והתפללנו לשובו של גיא - אך היום התבשרנו כי לא ישוב עוד. גיא היה אדם של אהבה, אושר וצחוק. איש אהוב אשר התחבר לכולם וכולם התחברו אליו. המוזיקה ליוותה את גיא כל חייו ועד ליום מותו. קהילת מטרווסט כולה מחבקת את משפחת אילוז בשעתה הקשה. יהיה זכרו של גיא ברוך".