1 צפייה בגלריה
נדב ארגמן ראש השב"כ
נדב ארגמן ראש השב"כ
"מצר על האירוע". נדב ארגמן, ראש השב"כ
(צילום: אוהד צויגנברג)
יומיים לאחר החשיפה שראש השב"כ אירח בביתו בסוכות כמה מבני משפחתו, בניגוד להנחיות סגר הקורונה - הוא פרסם הודעה מפורטת ראשונה. בסיומה כתב כי הוא "מצר על אירוע זה ולוקח עליו אחריות מלאה".
בהודעה של ראש השב"כ נדב ארגמן נאמר כי "עם חזרתו מנסיעת עבודה בחו"ל בה שהה ביומיים האחרונים, ראש השירות מאשר כי בשבת האחרונה ביקרו בבית המשפחה בתו החיילת, לאחר חודש וחצי שלא הייתה בבית, ובתה של רעייתו, בעלה ובנם התינוק, עליו משגיחה רעייתו במהלך ימות השבוע".
"בניגוד לדיווח, היחידים ששהו בבית הם ילדיו וילדיה של רעייתו", אמר ארגמן. "סך הנוכחים, כולל בני הבית הקבועים, היה 8 אנשים, אשר שהו באוויר הפתוח. כמו כן, בתו אינה מתגוררת קילומטרים רבים ממנו (כמצוין בדיווח) - מדובר בחיילת המתגוררת לסירוגין בבית אביה ובבית אימה".
בשב"כ מסרו בתגובה לדיווח, שפורסם במקור ב"כאן רשת ב'", כי הם "לא מתייחסים לחייו הפרטיים של ראש השב"כ".
ארגמן, בהיותו ראש השב"כ, עומד בראש הארגון שמפעיל את האיכונים - שהם כלי דרמטי במאבק של הממשלה במגפת הקורונה. מאז תחילת הגל השני, כמעט מחצית מהנדבקים - 44.6% - אותרו באמצעות הכלים הטכנולוגיים של שב"כ.
על-פי נתוני משרד הבריאות נכון ל-9 בספטמבר, 47 אלף מתוך 111 אלף הנדבקים אותרו באמצעות כלים אלה, ובלעדיהם אותם רבבות נדבקים היו ממשיכים בחייהם ומפיצים את הנגיף ללא ידיעתם.