ג'ואד ג'אבר, אחיה של בראאה מסארווה שנדקרה למוות בביתה בטייבה יחד עם שני בניה הקטנים אמיר ואדם, בני שנתיים וחצי שנה, אמר בריאיון לאולפן ynet כי "לא היו סימנים לשום דבר. בעלה אפילו חגג לה יום הולדת יומיים לפני הרצח".
ג'אבר אמר כי אחותו בת ה-26 ובעלה החשוד ברצח מוחמד (30) חיו "חיים נורמטיביים בשלווה. הכול מסודר, מתוקתק". הוא ציין כי "פתאום שמענו ב-02:30 בלילה שהתקשרו אלינו ואמרו 'לכו תראו מה יש שם'. הלכנו, ראינו את הטרגדיה המזעזעת. מאוד קשה. עצב נורא. זו מכה כבדה מאוד לכל המשפחה".
3 צפייה בגלריה
ג'ואד ג'אבר
ג'ואד ג'אבר
ג'ואד ג'אבר, אחיה של בראאה
3 צפייה בגלריה
בראאה מסארוה ובניה אמיר ואדם
בראאה מסארוה ובניה אמיר ואדם
בראאה מסארווה ובניה אמיר ואדם
הבעל טוען שלא היה בבית ומכחיש מעורבות. אתה מאמין? "כל מה שידוע לי זה מהמשטרה. מי שהזעיק את המשטרה זה אח שלו, ובתוך שתי דקות היו בתוך הבית ועצרו אותו בחדר המדרגות. חוץ ממה שדיבר איתנו מפקד תחנת טייבה לא ידוע לנו שום דבר, ולפי מיטב ידיעתי או הבנתי אני לא חושב שיש מישהו אחר".
היא דיברה איתכם על סכסוך בינה לבין מוחמד? "בכלל לא. לא היה אפילו שום סימן. גם המשפחה של מוחמד באסון מאוד כבד. אתמול יישרנו את ההדורים, הם באו אלינו הביתה וקיבלנו אותם הכי טוב שאפשר. אנחנו מתנהגים כמשפחה אחת שיש לה טרגדיה מאוד קשה. אנחנו ביחד וגם נלך לקבורה ביחד ואבל של שלושה ימים".

3 צפייה בגלריה
החשוד ברצח בראאה מסארוה
החשוד ברצח בראאה מסארוה
מוחמד מסראווה
(צילום: יריב כץ)
בינתיים, עו"ד גין עין צבי, סנגורו של מוחמד, טען בריאיון ל-ynet radio כי "מוחמד אומר שהוא לא היה שם, הוא לא היה במקום בכלל. זה לא שהוא מדבר על איזהשהו מאבק. הוא שמע - הוא היה במרחק משם - שמע רעש, הלך לאחיו, ואז יחד הם נכנסו לדירה וראו את מה שראו שם".
עין צבי הוסיף כי "הלקוח שלי אומר 'אין שום דבר, הכל בסדר גמור'. אדרבא, מספר ימים קודם לכן הם היו בחופשה משפחתית באילת והכל היה נפלא. ולכן אני זה שביקשתי לקבל אישור לטענה שאין ביניהם שום אירוע, שום סכסוך, שהיא לא פנתה לאף אחד וסיפרה על איזושהי אלימות מצדו. הם לא מוכרים לגורמי הרווחה, לא הוגשה תלונה במשטרה. ולכן התשובה שקיבלנו במהלך הדיון שיש איזה משהו ברקע וזה היה גם לפני שנתיים. לא משהו חדש, גם לא משהו ברור. מעבר לזה המשטרה לא הוסיפה".