לאורך 200 ימי לחימה לקח חיזבאללה אחריות על ירי לעבר ישראל. פעמים רבות, כך טענו בארגון, הרקטות כוונו באופן מדויק לעבר מוצבים ובסיסים צבאיים באזור הגבול הצפוני. שלשום (שלישי) למשל לקח חיזבאללה אחריות לראשונה על ירי שבוצע לטענתו לעבר בסיס שרגא בגליל המערבי, שם פועלת המפקדה של גולני.
בארגון מקפידים לפרסם את מיקום התקיפה בכל לקיחת אחריות, ולעיתים אף את סוג הנשק - אם זה רקטה, כטב"מ או נ"ט - שבאמצעותו ביצעו המחבלים את הירי. כך הזכירו בחיזבאללה עשרות של מוצבים ויישובים ישראליים, שהיו לדבריהם בין המטרות שסומנו כבר בתחילת המלחמה. בחיזבאללה ככל הנראה מקווים שהפרסומים ישמשו כטרור פסיכולוגי, ובחודשים האחרונים הם מצרפים מפות שבהן סומנו האזורים המדויקים - מכיוון שהתברר כי הציבור הישראלי לא מכיר את השמות הערביים בהם השתמשו בארגון, גם לאחר שתורגמו לעברית.

4 צפייה בגלריה
(צילום: יובל שמידט)
המרכז המחקרי חינוכי "עלמא" לאתגרי הביטחון של ישראל ערך בחודשים האחרונים ניסיונות הצלבה בין השמות הערביים לאתרים הישראליים המוכרים, אך ככל שחיזבאללה המשיך לפרסם טענות לתקיפות כך נוספו יותר ויותר אתרים חדשים.
בין היתר טענו בארגון כי התקיפות בחודשים שעקבו ל-7 באוקטובר כוונו למנרה, לימן, מלכיה, אביבים, בירנית, זרעית, אזור ערב אל-עראמשה ויער רמים. גם מושב מרגליות - שבו נפגעו לאחרונה שני לולים - נמצא ברשימה, וכך גם אזור הר מירון ואתרים נוספים. הרשימה המלאה של הארגון ארוכה הרבה יותר, וכוללת כאמור גם מיקומים של בסיסים צבאיים בשטח ישראל.
רק אתמול פרסמו מחבלי חיזבאללה חמש לקיחות אחריות. בשעות הבוקר טענו בארגון כי ירו "עשרות קטיושות" ליישוב שומרה שבגליל המערבי. מאוחר יותר פגע טיל נ"ט בבית במושב אביבים שבגליל העליון, ותושבים דיווחו כי שריפה פרצה במקום. גם על האירוע הזה חיזבאללה לקח אחריות, וכך גם על ירי לעבר עמדה של צה"ל באזור כפר שובא, ירי לעבר חיילים באזור יער נטועה וירי למוצב צה"לי נוסף בגזרה המערבית של גבול לבנון.
4 צפייה בגלריה
נפילה במושב אביבים
נפילה במושב אביבים
הפגיעה באביבים, אתמול
(צילום: אליעזר ביטון)
4 צפייה בגלריה
ערוץ שיעי מפרסם אינפוגרפיקה של סיכום הפעולות נגד ישראל מתימן, חיזבאללה ועיראק
ערוץ שיעי מפרסם אינפוגרפיקה של סיכום הפעולות נגד ישראל מתימן, חיזבאללה ועיראק
סיכום הפעולות של "ציר ההתנגדות" נגד ישראל, לפי טענת ארגוני הטרור
שלשום, לציון 200 ימים למלחמה, פרסם "ציר ההתנגדות" האיראני-שיעי את הנתונים המסכמים של התקיפות שבוצעו לעבר מטרות ישראליות. 1,998 פעולות צבאיות בוצעו נגד ישראל על פי הפרסום, כשחיזבאללה הוא הארגון המוביל בגזרה הזו - עם 1,637 פעולות. אתמול, בדו"ח מעודכן שפירט רק את פעולות חיזבאללה, נטען כי ארגון הטרור ביצע כבר 1,650 פעולות מלבנון נגד ישראל: 1,112 תקיפות של מוצבים על הגבול, 55 תקיפות של מוצבים אחוריים, 176 תקיפות של נקודות בגבול, 70 תקיפות של בסיסים, 51 תקיפות אוויריות ו-186 תקיפות שכוונו ישירות ליישובים אזרחיים.
בפרסום ביום שלישי צוינו גם החות'ים בתימן, שביצעו על פיו 118 פעולות צבאיות נגד ישראל מתחילת המלחמה. 98 מהתקיפות היו "מבצעים ימיים", כך נטען, , כאשר המספרים ממשיכים לעלות. רק אתמול פרסם הדובר הצבאי החות'י, יחיא סריע, לקיחת אחריות על תקיפת שלוש ספינות נוספות, ובלילה הודיעה ארה"ב על יירוט טיל בליסטי וכטב"מים באזור מפרץ עדן. "ההתנגדות האיסלאמית בעיראק" ביצעה 243 פעולות מתחילת המלחמה, ובציר האיראני-שיעי טוענים כי 65 מהן כוונו למטרות בישראל.