2 צפייה בגלריה
מפגש בין לוחמי ימ"מ ואנשי מודיעין של השב"כ בבית החולים רמב"ם
מפגש בין לוחמי ימ"מ ואנשי מודיעין של השב"כ בבית החולים רמב"ם
מפגש בין לוחמי ימ"מ ואנשי מודיעין של שב"כ בבית החולים רמב"ם
בבית החולים רמב"ם שבחיפה נפגשו ביום חמישי אנשי המודיעין של שב"כ, המצטיינים באספקת מודיעין איכותי מאחורי המסכים, עם לוחמי הימ"מ שפשטו על ג'נין וחיסלו את המחבל שרצח את האחים הלל ויגל יניב בחווארה.
ידיעת הזהב על דירת המסתור של המחבל, עבד אל-פתח חרושה, הגיעה לאנשי המודיעין של שב"כ ביום שלישי, תשעה ימים לאחר פיגוע הירי. בפעילות מורכבת של לוחמי ימ"מ וצה"ל בג'נין, הצליחו הכוחות לחסל את המחבל. לוחמי הימ"מ נתקלו בירי כבד לעברם במהלך המבצע, ושלושה לוחמים נפצעו - שניים באורח קל ואחד באורח בינוני.
2 צפייה בגלריה
תיעוד מחילופי האש מג'נין
תיעוד מחילופי האש מג'נין
שב"כ והימ"מ פועלים יחד לסיכול פיגועים ולחיסול מחבלים. תיעוד מחילופי האש בג'נין, השבוע
(צילום: AFP)
ל' משב"כ, שהשתתפה בפעילות מאחורי המסכים, אמרה ללוחמי הימ"מ כי "באנו להצדיע ולהגיד לכם 'יישר כוח' גדול, אנחנו מאוד מעריכים את העבודה שלכם. תמיד נשמור עליכם מרחוק בזמן שאתם בשטח. היינו בחפ"ק בזמן החילוץ שלכם כדי לוודא שהחמושים לא מתכוונים לפגוע בכם ושיצאתם בשלום".
רס"ר א', אחד מלוחמי הימ"מ שנפצעו בפעילות, נרגש מהביקור: "אני מעריך מאוד ומתרגש שבאתם לבקר אותנו. שיתוף הפעולה המיוחד והמקצועי שיש בינינו הוא זה שהופך אותנו לחזקים ומאפשר לנו לשמור על ביטחון אזרחי מדינת ישראל וכמו שציינת אתם, אתן העיניים שלנו בשטח".
במבצע "שובר גלים" לוחמי הימ"מ ושב"כ פועלים יחד ומצליחים לסכל פיגועים רבים טרם יציאתם לדרך, כמו גם ללכוד מחבלים שביצעו פיגועים ונמלטו אל "קיני צרעות" ביו"ש, מתוך מחשבה שיצליחו להימלט מכוחות הביטחון.