מעצרו של מיתיוס פלמון, בן 30 מאריתריאה, החשוד באונס ובתקיפה של אישה בת 50 בדרום תל אביב, הוארך היום (שני) בפעם השנייה. החשוד ממשיך להכחיש כי היה כלל באזור. עם זאת, ל-ynet נודע כי דגימת רוק של פלמון שנמצאה על שמלתה של הקורבן מתאימה ל-DNA שלו.
בשבוע הבא צפוי צוות החקירה של תחנת השכונות לסיים את החקירה והחוקרים ממתינים לחוות דעת רפואיות שיאששו את החשד לתקיפה מינית. במקרה כזה יוגש נגדו כתב אישום גם על אונס.
1 צפייה בגלריה
מיתיוס פלמון
מיתיוס פלמון
מיתיוס פלמון בבית המשפט
(צילום: ליהי קרופניק)
לאורך כל החקירה התעקש פלמון להכחיש את מעורבותו באירוע. פרקליטתו של החשוד, עו"ד אדוה אלאב מהסניגוריה הציבורית, טענה בדיון כי לדברי מרשה - הוא לא ביצע את המעשה המיוחס לו.
ביום חמישי האריך בית המשפט בשישה ימים את מעצרו של פלמון (בידי המשטרה ממצאי DNA מהזירה הקשורים אליו. שופט השלום בתל אביב עלא מסארווה קבע כי "הראיות שנאספו בעניינו מקימות חשד סביר בעוצמה".
פלמון שוהה בישראל כבר עשר שנים ללא עבר פלילי ועובד במסעדה. הוא הכחיש בחקירה כל קשר למעשה וטען שלא היה כלל באזור. אמש הגיעו חוקרי צוות החקירה המיוחד במשטרת מרחב יפתח לביתו של החשוד. במהלך החיפוש נתפסו בגדים, סכין, טלפון ונעליים.
סיפורה של האישה שנאנסה נחשף ב-ynet אחרי שבתחילה במשטרה לא מיהרו לדווח על התקרית, ואף לקחו בערבון מוגבל את עדותה של האישה. בעקבות הפרסום מינה מפקד המחוז צוות חקירה מיוחד בתחנת שכונות שבמשטרת מרחב יפתח, וזה החל לאסוף את כל המצלמות באזור ולגבות עדויות משכנים. במקביל, האישה טופלה בבית החולים ונלקחה לחדר 4 בבית החולים וולפסון, שם אושש כי הותקפה מינית.