עורך דינה של אישה בת 29, שהתחזתה לנערה כדי ללמוד בתיכון בארה"ב, אמר כי היא עשתה זאת מכיוון שהייתה בודדה והתגעגעה לימי בית הספר. סנגורה של היג'יאונג שין אמר כי לא היו לה כוונות זדוניות, והיא רצתה "לחזור למקום בטוח ומסביר פנים, ולהיות בסביבה שהיא זוכרת לחיוב". לטענתו שין התגעגעה לסוג החברויות שנרקמות בתקופת התיכון, ולכן התחזתה לנערה בת 16.
שין, אזרחית דרום קוריאנית, הגיעה לארה"ב לבדה כשהייתה בת 16 ולמדה בפנימייה פרטית. ב-2019 סיימה ללמוד באוניברסיטת רטגרס בניו ג'רזי. משפחתה של שין חיה בדרום קוריאה גם כיום.
המשטרה עצרה את שין בינואר, אחרי שהתברר כי היא הגישה לרשויות תעודת לידה מזויפת כדי להירשם לתיכון בעיר ניו ברונסוויק במדינת ניו ג'רזי. היא נעצרה אחרי שבמשך ארבעה ימים השתתפה בשיעורים, ואספה מספרי טלפון מהתלמידים שעזרו לה להתמצא בבית הספר. שין שלחה להם הודעות טקסט אחרי שעות הלימודים - והמשיכה לעשות זאת גם אחרי שזהותה נחשפה.
החוק בניו ג'רזי מחייב את בתי הספר הציבוריים לקבל אליהם מיידית תלמידים ששוהים בה ללא השגחת מבוגר, גם אם אין ברשותם את המסמכים הדרושים להרשמה. מרגע ההרשמה המיידית נדרשים התלמידים להציג את המסמכים המזהים החסרים להם בתוך 30 ימים. את תקופת ההמתנה הזו ניצלה שין כדי להשתלב במוסד. בהמשך היא הגישה תעודת לידה מזויפת - והזיוף התגלה.
לטענת בית הספר במשך רוב הזמן שין הייתה תחת השגחה של פקחים מטעמו, שניסו להכיר אותה וללמוד את צרכיה, אך העובדה שהיא הצליחה להסתובב במוסד כתלמידה במשך קרוב לשבוע עוררה כעס בקרב תלמידים והורים כאחד. אחרי חשיפתה של התלמידה המתחזה בניו ברונסוויק נאסר עליה להיכנס לבתי הספר בעיר, והרשויות ייעצו לתלמידים לא ליצור קשר עמה.
שין הואשמה בזיוף מסמך ממשלתי, וכפרה באישום נגדה. למרות זאת עורך דינה אמר כי היא יודעת שעשתה טעות, וכי לפני פתיחת משפטה היא רוצה להיכלל בהסדר שיוביל בסופו של דבר לביטול האישום נגדה. היא אמורה לחזור לבית המשפט בחודש מאי.