בד"ץ בית יוסף הסיר כשרות ממסעדה שאמורה להיפתח בימים הקרובים ברחוב יפו בירושלים בעקבות השם שנבחר למקום - "הגרושה". בעלת העסק, תהילה וקנין, סיפרה בשיחה עם ynet: "בהתחלה הם אישרו ולאחר מכן, כנראה אנשים פנו אליהם, והחליטו לקחת את הכשרות, הייתי בהלם". בבד"ץ הסבירו: "העסק לא אישר את הלוגו החדש כנדרש".
2 צפייה בגלריה
לוגו בית העסק "הגרושה"
לוגו בית העסק "הגרושה"
לוגו המסעדה. "בגללו החליטו לקחת לי את התעודה.
(מתוך דף הפייסבוק של מסעדת ״הגרושה״)
וקנין אמרה כי היא אמורה לפתוח את המסעדה, שבה יימכרו מטעמים מהמטבח המרוקאי, כבר ביום שלישי. לדבריה, תעודת הכשרות נלקחה ממנה בגלל שהחליטה לקרוא למקום "הגרושה" ולהציג בלוגו בית העסק איור של אישה עם תלתלים.
"אני יוצאת מקלט ואם חד-הורית", סיפרה וקנין. "בשעתו הטייטל 'גרושה' היה חלק מרכזי מחיי. לא יכולתי להישאר חרדית ויצאתי בשאלה לאחר שנידו אותי, החלטתי לקחת את כל האירוע האישי הזה ולעשות ממנו שם. גרושה זה לא משהו רע, הבישול הוא הבריחה שלי. התעקשתי על תעודת כשרות מאחר שאני רוצה לשרת גם את הציבור החרדי שיהנה מהמטעמים שלי, ציבור שרציתי לעבוד איתו ולבסוף זורקים אותי. אני כרגע מחפשת תעודה אחרת, אני לא חושבת לחזור מהשם 'הגרושה'". 
2 צפייה בגלריה
תהילה וקנין
תהילה וקנין
וקנין. "גרושה היא אישה לוחמת, לא אחזור מהשם שבחרתי"
(צילום פרטי)
הבוקר, פרסמה וקנין בדף הפייסבוק שלה פוסט ובו כתבה: "לקחתי את כל הפחדים שלי והפכתי להומור. השם הזה לא נועד ליצור רעש ואנטגוניזם. מאחורי השם הזה יש הרבה משמעות. כשהתגרשתי ויצאתי למקלט עברתי פעמיים השפלה: זה שהעזתי להתגרש וזה שיצאתי למקלט. במקום שיחבקו אותי על זה? ניתקתי טלפון והתנתקתי מכולם. ידוע שגרושה בעולם החרדי זה שיקסע של ממש! חוויתי את זה, אני דיממתי בגלל זה. גרושה היא לא משהו שלילי, גרושה היא אישה לוחמת. אני חיצונית לא דתייה, פנימית? יותר דוסית מהרבה מהמגזר".
בד"ץ בית יוסף מסרו בתגובה: "מערכת הכשרות של בד"ץ בית יוסף הינה מהמובילות בתחומה. מאות בתי עסק בתחום המזון יעידו על כך. כמערכת כשרות המעניקה שירות לציבור הדתי והחרדי בארץ עלינו לנקוט ברגישות הנדרשת עבור ציבור זה. דבר זה מובהר לכל לקוח המעוניין לקבל את כשרותנו ואף הוא חתום על כך. לצערנו העסק הנידון בכתבתכם לא אישר את הלוגו החדש כנדרש מול משרדי הבד"ץ. אנו נמשיך לשרת נאמנה את ציבור לקוחותינו".