2 צפייה בגלריה
תאונת אופנוע במשה דיין
תאונת אופנוע במשה דיין
זירת התאונה בראשון לציון
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א )
רוכב אופנוע בן 21 נהרג הלילה (בין שבת לראשון) בתאונת דרכים עם רכב פרטי ברחוב משה דיין בראשון לציון. הוא פונה לבית החולים שיבא בתל השומר במצב אנוש, ובהמשך נקבע מותו.
הדיווח על רוכב אופנוע שנפגע מרכב התקבל במוקד 101 של מד"א במרחב איילון בשעה 01:53. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירה פינו את הצעיר לבית החולים תוך ביצוע פעולות החייאה. המשטרה פתחה בחקירה לבירור נסיבות התאונה.
2 צפייה בגלריה
תאונת אופנוע במשה דיין
תאונת אופנוע במשה דיין
הרכב שהיה מעורב בתאונה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א )
חובש רפואת חרום במד"א, יששכר וייס, ופרמדיק מד"א מני שלום סיפרו: "כשהגענו למקום, ראינו אופנוע מפורק שהתפזר על הכביש ובמרחק 10 מטרים היה רכב מעוך בחלקו הקדמי. על הכביש בסמוך לאופנוע, שכב צעיר מחוסר הכרה, עם פגיעת ראש קשה מאוד, והוא היה ללא נשימה וללא דופק. הענקנו לו טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה שנמשכו גם במהלך הפינוי לבית החולים, כשמצבו אנוש. נהג הרכב, צעיר כבן 25 טופל במקום".
במהלך סוף השבוע נהרגו שני רוכבי אופנועים. בן 25 נהרג בתאונה עצמית סמוך לכניסה לכפר אוריה ליד בית שמש. מותו של הרוכב, שהחליק במהלך נסיעה, נקבע במקום. כמה שעות קודם לכן נהרג רוכב אופנוע נוסף, כבן 30, בתאונה במעורבות כלי רכב ואופנוע אחר בכביש 386 שליד ירושלים.