2 צפייה בגלריה
החשוד ברצח רשא סיתאווי
החשוד ברצח רשא סיתאווי
הנרצחת רשא סיתאווי ואחד החשודים
בעוד המשטרה ממשיכה לחקור את נסיבות הרצח של רשא סיתאווי (32) ביישוב מרר בגליל, נפרדו ממנה מכריה ובני משפחתה בטקס הלוויה שבו השתתפו עשרות בני אדם. "למרות שהשכונה קטנה, הרוצח נכנס לבית שלה, עלה במדרגות, ולא דפק חשבון לאף אחד", אמרה חברתה של סיתאווי, אם לשלושה שנורתה למוות בזמן שברחבי העולם צוין יום המאבק באלימות נגד נשים.
הרצח במרר אירע ביום חמישי שעבר בבית הוריה המנוחים של סיתאווי. הילדה בת ה-10 הייתה לצדה בזמן הירי ולא נפגעה. המנוחה התגרשה לפני כשלוש שנים ובעקבות כך נבדק אם הרצח קשור לפרידה מבעלה לשעבר.
2 צפייה בגלריה
 הנרצחת וילדיה
 הנרצחת וילדיה
הנרצחת עם שניים מילדיה
בית משפט השלום בנצרת האריך ביום שישי בחמישה ימים את מעצרם של שני אחים ממרר שלפי החשד מעורבים ברצח. יחד עם זאת, בית המשפט אסר לפרסם את זהותם. נכון לעכשיו אין למשטרה ראיות שתומכות בחשד נגד האחים.
החשודים מכחישים את המיוחס להם וטוענים כי אין להם שום קשר לרצח. אדם שמכיר אותם אמר: "קשה לי להאמין שהם רצחו. לפי הפרטים שאני מכיר, לא הייתה להם שום סיבה לרצוח אותה. על המשטרה לחפש את הרוצח האמיתי שעדיין מסתובב חופשי".
חברתה של המנוחה אמרה: "אני עוד לא מעכלת שאיבדנו אותה, גם אני חוששת לחיי. אני לא מבינה מה רשא עשתה כדי שירצחו אותה. הרוצח נכנס לבית וירה בה בתוך שניות".
חברה אחרת סיפרה: "כמה ימים לפני הרצח דיברתי איתה והיא אמרה לי 'אני שמחה מאוד, חשוב לי לפגוש אותך כי יש לי מלא דברים טובים שאני רוצה להגיד לך. אני חייבת להיות עם הילדים שלי כי אני מכינה להם הפתעות. תשמרי על עצמך, ובקרוב יהיה לנו מפגש מעניין'. לצערי, המפגש שלנו היה בבית קברות".

לאחר הגירושים החליטה סיתאווי לצאת לדרך חדשה כדי להצליח לפרנס את שלושת ילדיה שנשארו איתה. לפני כשנה וחצי פתחה הנרצחת מכון יופי ביישוב וקראה לו "בנות סוכר". העסק הצליח והתפתח עד שהפך להיות מהטובים ביותר באזור הגליל.
רק לפני כחודש שינתה הנרצחת תמונת פרופיל ובה נכתב: "תמשיכי להפיץ אור ושמחה. תמשיכי להיות מאושרת ויפה. תמשיכי להיות את". לפני כמה ימים העלתה פוסט כדי לפרסם את העסק: "חזרתי עם מוטיבציה טובה כדי שתצאי ממני מרוצה". רבע שעה לפני הרצח פרסמה סיתאווי סטורי אחרון: "מחיקת איפור קבוע. תוצאות כבר מהמפגש הראשון. הבחירה הנכונה ב'בנות סוכר'".