יום לאחר תאונת הדרכים הטרגית בכביש 22 בצפון בה נהרגו בני הזוג תמי (52) ותמיר יוסף (54) מעפולה, ילדיהם אינם מסוגלים לעכל את האובדן הקשה.
"אני לא מסוגל לעכל שאיבדתי את שני ההורים שלי בתאונה, הייתי בטוח בהתחלה שעובדים עליי, אני עדיין מחכה שהם יחזרו ואתעורר מחלום רע", כך בכאב תיאר הוד מרדכי יוסף, בן 23, את רגשותיו.

"יצאתי מהעבודה, ניסיתי לחייג לאמא, כמו בכל יום, והיא לא ענתה. חייגתי לאחותי ושאלתי אותה אם דיברה עם ההורים והיא ענתה לי שלא. ואז חזרתי הביתה, ראיתי את התפילין פתוחים ומפוזרים על השולחן, וכבר הייתה לי תחושה לא טובה, ואז אילן, הדוד שלי, חייג אליי ואמר לי שהוא בדרך אלינו הביתה", שיחזר הוד.
"הוא הגיע עם דודה שלי והם בישרו לי על האסון, הייתי בטוח שהם עובדים עליי, חיכיתי שהם יחזרו הביתה. ההורים שלי היו נשואים 27 שנים, אבא הוא החבר הראשון של אמא, זה כאב ענק וחלל עצום", הוסיף הוד.
2 צפייה בגלריה
תמי ותמיר יוסף ז"ל
תמי ותמיר יוסף ז"ל
תמי ותמיר יוסף ז"ל
(באדיבות המשפחה)
קרן אלקריף, חברת מועצת העיר עפולה וקרובת משפחה, סיפרה בכאב: "זה אסון ענק ובלתי נתפס, זוג מדהים באמצע החיים, תמיר הוא גמלאי של תע"ש בנוף הגליל ותמי היא עובדת סוציאלית מצטיינת ומוערכת בעיריית נוף הגליל. למיטב ידיעתנו, תמי נסעה לדיון במסגרת עבודתה לגליל המערבי ובדרך חזרה קרתה התאונה. תמיר, בעלה, הסיע אותה בנסיעות ארוכות, היא אשת חסד ענקית עם לב ענק, טיפלה במסירות אין קץ באמה".
ורד וייס, אחותה של תמי, הוסיפה בצער: "כולנו בתוך מלחמה גדולה בגבולות, ולצד המלחמה הזו אנו מתמודדים עם המלחמה בכבישים, זה קטל אמיתי ויומיומי. איבדתי את אחותי ואת גיסי בתאונה הזו, אנו מבקשים מהמשטרה שתנהל חקירה רצינית ויסודית כדי להגיע לחקר האמת".
2 צפייה בגלריה
הזירה בה נהרגו הגבר והאישה מפגיעת המשאית
הזירה בה נהרגו הגבר והאישה מפגיעת המשאית
זירת התאונה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
התאונה הקטלנית התרחשה סמוך למחלף ביאליק צפון. תמי ותמיר עצרו בצד הדרך לתקן תקלה ברכבם - ואז נפגעו ממשאית חולפת. צוות מד"א קבע את מותם במקום.