המשטרה הודיעה הבוקר (שלישי) כי פתחה בחקירת מכתב האיומים האנונימי שהגיע לחברי הכנסת אלי דלל ואליהו רביבו מהליכוד, ונשלח לכאורה על ידי גוף המגדיר עצמו "ארגון הנוקמים הישראלים". השולח או השולחים מייחסים לנמענים אחריות לטבח 7 באוקטובר ומאיימים "לגבות מחיר" מהם ומבני משפחותיהם. המכתב החריג נחשף ב-ynet.
תלונה בעניין הוגשה למשטרה על ידי קצין הכנסת, ונבדק החשד שהמכתב נשלח לנבחרי ציבור נוספים. במכתב פורטו כתובות ותעודות זהות של חברי הקואליציה, לצד שמות בני משפחותיהם ותעודות הזהות שלהם.
גם שב"כ נכנס לתמונה, ולחקירת האירוע. גורמים בשב"כ אמרו: "אנחנו רואים את שליחת האיומים לחברי הקואליציה בחומרה רבה ומטפלים בנושא".

מלשכתו של ח"כ רביבו נמסר: "אנו מביעים זעזוע ושאט נפש מהמעשה הנפשע והאיומים נגדו ונגד שאר נבחרי ועובדי ציבור. שום מחלוקת פוליטית אינה מצדיקה איומים. אנו סומכים ידינו על גורמי הביטחון הרלוונטיים שיגיעו אל העבריינים וימצו איתם את הדין. ח"כ רביבו לא יירתע". בוועדת העבודה, שבה נכח רביבו, הוא אמר: "משאיר את זה לטיפול אנשי המקצוע".
מח"כ אלי דלל נמסר: "מה שנדרש בעת הזו זו אחדות לאומית ופוליטית של כל חלקי העם. אני סומך על מערכת אכיפת החוק שתטפל באיומים מן הסוג הזה".
המכתב שנשלח לח"כים:
1 צפייה בגלריה
מכתב ארגון הנוקמים
מכתב ארגון הנוקמים
החלק הראשון במכתב שנשלח לח"כים
במכתב, שכותרתו "ארגון הנוקמים הישראלים - לי נקם ושילם", נטען: "אנחנו פועלים בהשראת הנוקמים היהודים. הארגון הוקם בקיץ האחרון על ידי קבוצה של ישראלים ממקומות שונים. אין בינינו נפגעים ישירים, או בני משפחות נפגעים, ואיננו מתיימרים לייצגם. הקמנו את הארגון על מנת לגבות מחיר ולפגוע במחבלים בודדים, או קבוצות שביצעו פעולות טרור בישראלים. עד 7 באוקטובר לא ראינו לנכון לפעול נגד חברי קואליציה. לצערנו התבדינו. אנו נפעל אישית נגד החברים הנוכחיים בקואליציה, שמותיהם לא יישכחו".
במכתב עלה איום ב"ביצוע פעולות נקם בחברי הקואליציה הנוכחית, בין אם יכהנו בתפקיד ובין אם יתחלפו או יפרשו מהחיים הפוליטיים. תהיה פגיעה משמעותית בהם ובבני משפחותיהם, כולל בני זוג, אחים, ילדים ונכדים. יהיו פגיעות מייצגות באחד או שניים מבני המשפחה, אשר ניתן יהיה להגיע אליהם. מדובר על פגיעה בנפש. הפגיעות יהיו ביחס למספר הנופלים".
עוד נכתב בו: "הפגיעה בנפש תתוכנן ותתבצע תוך כמה חודשים, אם חבר הקואליציה ימשיך בתפקידו וימשיך לתמוך בממשלה הנוכחית. תישקל פגיעה בתומכי הקואליציה וראש הממשלה מקרב גורמי תעמולה שונים, כולל עיתונאים ושדרי רדיו וטלוויזיה פטריוטים יתר על המידה, אם יוכח שהאמירות הדמגוגיות שלהם גרמו לפגיעה באזרחים או בצבא. לא תהיה פגיעה בילדים או בנכדים ששירתו או משרתים בצבא, ובאלו עם קרוב משפחה מדרגה ראשונה או שנייה שנפגעו מפעולות מלחמה או טרור. לא נפגע בצעירים מתחת לגיל 18 שצפויים לשרת בצבא או במערכת הביטחון. לא נפגע בשרים וחברי קואליציה שהוכחה תרומתם החיובית לביטחון ישראל והתנגדות לפעולות אנטי-דמוקרטיות. ראש הממשלה עצמו ישלם בכל מקרה מחיר אישי, כשהוא וכל משפחתו ישלמו מחיר אישי, גם אם סיים את תפקידו".