2 צפייה בגלריה
עדנה סרוסי
עדנה סרוסי
עדנה סרוסי
(צילום: עידו ארז)
יותר משש שנים אחרי שסגן הדר גולדין נפל במבצע צוק איתן ברצועת עזה וגופתו מוחזקת בשבי חמאס, מי שהייתה ארוסתו, עדנה סרוסי (31), הודיעה הערב (שני) על כוונתה להינשא מחדש.
סרוסי התארסה עם בחיר לבה, צעיר מירושלים ששמו נחום המתגורר כיום ביישוב פדואל שבשומרון, והשניים מנהלים מערכת יחסים זה חודשים ארוכים.
2 צפייה בגלריה
הדר גולדין
הדר גולדין
הדר גולדין
(צילום: אלבום משפחתי)
סרוסי היא תושבת גני טל שבמועצה האזורית נחל שורק. היא ומשפחתה פונו מביתם בגוש קטיף בתוכנית ההתנתקות ב-2005.
רוחמה, אמה של עדנה, אמרה בשיחה עם ynet: "זה כמובן משמח, אין ספק. זה מלווה ברגשות מעורבים. זהו יום מרגש ואני שמחה שזה קרה. אנחנו כמשפחה מאושרים בשבילה מאוד ומאחלים להם המון אושר".

יום הולדת 30 עצוב להדר גולדין: "צה"ל מעביר חיסונים למי שהרג אותו"

בשבוע שעבר ציינה משפחת גולדין 30 שנה להולדת הדר. אחרי שהמשפחה עתרה לבג"ץ כדי לעצור את משלוח חיסוני הקורונה לרצועה, אמר האב פרופ' שמחה גולדין בריאיון לאולפן ynet כי "אלה שמכניסים את החיסונים לעזה הם קציני צה"ל, הם מעבירים חיסונים כדי לחסן את מי שהרג אותו, חטף אותו ומחזיק אותו".
לפני שבוע בדיוק ביקשה הרשות הפלסטינית להעביר 2,000 מנות חיסון לעזה מתוך ההקצאה שקיבלה מרוסיה, אולם ישראל לא אישרה את המהלך. עם זאת, בעקבות אישור הדרג המדיני בירושלים הגיעו 1,000 חיסוני קורונה של ספוטניק לעזה. בעתירה לבג"ץ מבקשת משפחת גולדין לעצור מיד את משלוח החיסונים לרצועה "עד אשר יוחזרו החיילים והאזרחים השבויים".
"הבחור זרוק אצל חמאס כבר שש שנים וחצי באי כבוד מוחלט", אמר האב השכול. "קצין מצטיין בסיירת גבעתי וזה מה שהמדינה עושה היום: קציני צה"ל במתפ"ש לוקחים חיסונים ומכניסים את זה לעזה. ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו הוציא את הבן שלי לקרב, הפקיר אותו בזמן הלחימה, לא החזיר אותו כשעשה הסכם להפסקת אש ובמשך שש שנים וחצי נותן לאויב כל מה שהוא רוצה.
"חיילי צה"ל מבינים את זה כי שם יש שני חיילים מצטיינים: יש את הדר גולדין מסיירת גבעתי שבמלחמה הבאה תצטרך לעשות את מה שהיא יודעת, ואת סמל-ראשון אורון שאול (שגם גופתו מוחזקת בידי חמאס) מחטיבת גולני. הסמלים הכי מובקהים שלנו זרוקים בעזה אצל יחיא סינוואר שמקבל חיסון ממדינת ישראל. ומי עומד מהצד ומסתכל? בנימין נתניהו עושה את זה? מי עוד עושה את זה? הרמטכ"ל של צוק איתן בני גנץ".