בית המשפט המחוזי בירושלים גזר בצהריים (ראשון) מאסר עולם על אלירן מלול, שרצח את אשתו מיכל סלה לפני כשנתיים, ופסק כי עליו לפצות את בתו ב-258 אלף שקל. בפרקליטות מסרו כי "הנאשם רצח באופן אכזרי את מי שהייתה רעייתו, אישה צעירה ואם לתינוקת. אנחנו מחזקים ומחבקים את בני המשפחה ומקווים שתוצאת המשפט תחזק ותקדם את המאבק בתופעה הקשה של רצח נשים בידי בני זוגם".
3 צפייה בגלריה
לילי בן עמי, אלירן מלול
לילי בן עמי, אלירן מלול
לילי בן עמי ואלירן מלול
(צילום: יואב דודקביץ', ריאן פרויס)
מלול הקריא את התנצלותו מדף במהלך הדיון ולא הפגין שום רגש והישיר את מבטו לאחות הגדולה לילי בן עמי. "הייתי שמח לו הייתי יכול להחזיר את הגלגל לאחור ולמנוע את הטרגדיה הקשה והנוראית הזו אבל לצערי אני לא יכול", אמר מלול וציין שהוא שמח שאחיותיה של הנרצחת יגדלו את בתו. מלול פנה לבתו הפעוטה ואמר: "כואב לי מאוד שאת גדלה לתוך הטרגדיה הקשה הזאת, אבל אני בטוח שיהיו לך הכוחות להיות אישה מדהימה. אבא אוהב אותך ותמיד יהיה איתך".
לאחר שהתנצל, הטיחה בן עמי במלול כי הוא "רוצח אכזרי" ותקפה אותו בזמן שהשופטים יצאו להתייעצויות. "חסכתי מבית המשפט את הסיפורים הקשים, הרסת לה את החיים. הסבירו לנו שילד קטן שעבר דבר כזה מאשים את עצמו, זה מה שילד קטן מבין". מלול השיב לה שהוא היה רוצה להסביר לה, אבל הוא לא יכול.
3 צפייה בגלריה
בתה של מיכל סלה ז"ל
בתה של מיכל סלה ז"ל
בתה של מיכל סלה על הקבר של אמה
(באדיבות המשפחה)
בן עמי פנתה למלול ואמרה: "אני מניחה שזה לא מזיז לך בכלל. לא אכפת לך מילדה קטנה בת שמונה חודשים. אפילו לא טרחת להגיד לנו מה היא ראתה. לא יודעים אם היה לה אוכל. אתה קר לב, עד היום לא סיפרת לנו מה היה בזירה. אכפת לך רק מעצמך, לא אכפת לך ממיכל".
סנגורו של מלול, עידן גמליאלי, ביקש להוציא אותו מהאולם בזמן שלילי דיברה, אך השופטים לא היו במקום והאחות המשיכה לתקוף אותו ופירטה על סיפורים שהגיעו אליה אודותיו: "ניצלת את טוב הלב שלה, אבל מאחוריך יש שובל של קורבנות", אמרה. "כל עם ישראל ראה את הפרצוף שלך, כולם מכירים את השם שלך, רשע. איזה רשע יש בך. כשאנחנו קברנו את מיכל אתה התחלת עם השוטרת ששמרה עליך. סיפרת לה איך עשית 'על האש' אחרי שאימא שלך מתה. כמה אכזרי אתה יכול להיות שעד היום לא סיפרת לנו מה עבר במשך 17 שעות על ילדה בת 8 חודשים בזירת הרצח. מיכל כבר נהייתה לבנה, איזה ריח היה שם רק אתה יודע. איזה רעשים היו שם ואתה לא מוכן להגיד לנו איפה היא הייתה. הדקירה הראשונה הייתה ליד העריסה של התינוקת, איזה אדם חלש אתה אלירן מלול".
3 צפייה בגלריה
מיכל סלע
מיכל סלע
מיכל סלה ז"ל
מדי פעם האחות הפסיקה לדבר לכמה רגעים - אך המשיכה לפנות לרוצח: "תראה איזה הרס אתה, כולך הרס. הנשמה שלך שרופה, אתה צריך לשרוף אחרות? אתה חלשלוש. זה מי שאתה. לעולם לא יסלחו לך. הבת שלך לעולם לא תהיה הבת שלך, גם לפי חוק. חוקקנו חוק לכבודך. לא היה חבר כנסת אחד שהתנגד. אלירן מלול כבר לא האפוטרופוס של הבת של מיכל. הייתי באו"ם ורוצים לשכפל את החוק הזה כי גם להם יש אלירן מלולים כאלה".