רבים בישראל זעמו על שתיקתו הרועמת של ארגון הנשים של האו"ם UN Women מול הדיווחים על מעשי האונס שביצעו מחבלי חמאס בנשים ישראליות ב-7 באוקטובר. ארגוני הנשים בישראל מתחו ביקורת חריפה על כך שהארגון בחר לשתוק ורק אחרי לחצים כבדים פרסם גינוי רפה. כעת מגלה ארגון זכויות האדם UN Watch היושב בשווייץ כי סגנית ראש הארגון UN Women, שרה דאגלס, סימנה מאז פרוץ המלחמה לייקים ל-153 ציוצים אנטי-ישראליים בוטים, ואף השתתפה מביתה דרך הזום בכנס של האו"ם כשמאחוריה כרזה עם הכיתוב "פלסטין" וצבעי הדגל הפלסטיני.
2 צפייה בגלריה
שרה דאגלס עשתה לייק לציוצים של ארגונים פמיניסטים פרו פלסטינים
שרה דאגלס עשתה לייק לציוצים של ארגונים פמיניסטים פרו פלסטינים
כרזת "פלסטין" בשידור בזום
בעקבות החשיפה קורא כעת UN Watch לפטר את דאגלס מתפקידה, בטענה שהפרה את הדרישות המינימליות של האו"ם לניטרליות ולחוסר משוא פנים. בעקבות הגילוי מחקה דאגלס את החשבון שלה ברשת X (לשעבר טוויטר).
לפי UN Watch, מאז תחילת המלחמה סימנה דאגלס לייקים לציוצים של ארגונים פמיניסטיים פרו-פלסטיניים שהאשימו את ארה"ב כי היא מסייעת לישראל לבצע רצח עם בפלסטינים. לייקים אחרים סימנה לציוצים שבהם הואשמה ישראל בפשעי מלחמה נגד תושבי עזה ובהפצצות חסרות הבחנה ברצועה. מנגד לא סימנה דאגלס ולו לייק אחד לציוץ שגינה את חמאס או האשים אותו באונס של ישראליות.
2 צפייה בגלריה
שרה דאגלס עשתה לייק לציוצים של ארגונים פמיניסטים פרו פלסטינים
שרה דאגלס עשתה לייק לציוצים של ארגונים פמיניסטים פרו פלסטינים
לייק של דאגלס לציוץ המאשים את ישראל ברצח עם
במקרה אחר סימנה דאגלס לייק לציוץ של ראש ארגון הנשים של האו"ם סימה בחוס שבו נרמז באופן שקרי כי ישראל תקפה את בית החולים הערבי אל-אהלי ב-17 באוקטובר, דיווח שבדיעבד התברר כשקרי. הציוץ ההוא גינה בחריפות את התקיפה, ונטען בו שמאות אזרחים נהרגו ונפצעו בה. אף שבהמשך הוכח כי רקטה של הג'יהאד האיסלאמי היא שפגעה במקום, הציוץ מעולם לא נמחק, והוא עדיין מופיע ברשימת הציוצים שנושאים לייק מדאגלס.
בשבוע שעבר, בשיחה באמצעות מצלמת אינטרנט מביתה, נאמה דאגלס בכנס בנושא סיכול טרור, וברקע מאחוריה נראתה היטב כרזה עם הכיתוב "פלסטין" וצבעי הדגל הפלסטיני. מדובר בהפרת הכלל של האו"ם, שלפיו הדוברים מציגים רקע ניטרלי בלבד.
לאחרונה סימנה דאגלס לייקים גם לציוצים רבים של חברות הקונגרס האמריקני האנטי-ישראליות אילהאן עומאר ורשידה טליב ושל הסנאטור היהודי ברני סנדרס, מבקר חריף של ישראל. דאגלס הביעה תמיכה בציוץ שבו טענה טליב כי "ישראל מרעיבה את עזה", וסימנה לייק לציוץ של חברת הקונגרס הפרוגרסיבית אלכסנדרייה אוקסיו קורטז, שבו קראה להתנות את הסיוע האמריקני לישראל. במקרים אחרים הביעה תמיכה בציוצים שהאשימו את ישראל באפרטהייד.