ארבעה חודשים לפני שהולכים לקלפי זה כנראה לא זמן טוב להגיד "תמותו" לתושבים. זה כנראה עוד פחות מוצלח להגיד את זה בסרטון שאמור לעודד את התושבים להצביע עבורך.
אבל זה מה שקרה לגלית אבינועם, המתמודדת בבחירות המקומיות לראשות העיר נס ציונה. בסיום סרטון שפרסמה, לאחר פנייה לתושבים, היא הוסיפה "בוקר טוב, תמותו". צפו בסרטון שהפך לוויראלי.
2 צפייה בגלריה
גלית אבינועם
גלית אבינועם
גלית אבינועם על שלט פרסום

אבינועם (50) היא יזמית, אדריכלית ומרצה, שלפחות לפי הסרטון מאמינה שתוכל לנצח את ראש העיר המכהן בנס ציונה, שמואל בוקסר.
בסרטון אמרה אבינועם: "אני רצה לראשות העיר נס ציונה. אשמח לקדם מאוד את החינוך ואת שאר הנושאים החשובים. אני לא שליחה של בוקסר. אין לי שום כוונה לחבור אליו, בשום שלב. וגם אם אני לא אזכה, וזה לא יקרה כי אתם תצביעו לי, אני אשב באופוזיציה ואדאג שהעיר הזו תתנהג בדרך הכי נכונה". או אז היא הוסיפה את המילה ששינתה הכול.
2 צפייה בגלריה
ראש עיריית נס ציונה הנבחר, שמואל בוקסר
ראש עיריית נס ציונה הנבחר, שמואל בוקסר
שמואל בוקסר במסע ציד באפריקה, לפני חמש שנים
(צילום: ספארי סומרסבי)
היום, בסרטון תגובה שפרסמה למקרה, האשימה אבינועם את בוקסר בהפצת הסרטון: "הוא הפיץ סרטון עם טקסט מעוות ושקרני, כאילו אני מקללת את קהל הבוחרים שלי. קהל הבוחרים חכם ויודע להפריד בין אמת לשקר ויצביע בצורה הכי נכונה שיש. שמואל מזהה את זה, ופוחד מזה".
גם לפני חמש שנים התחוללה סערה בבחירות המקומיות לנס ציונה, אז נחשף ב"ידיעות אחרונות" כי בוקסר - אז עדיין מועמד ולא ראש עיר - נהג לצאת למסעות ציד באפריקה ולצוד בין היתר זברות ואנטילופות.