המשטרה עצרה אמש (יום ב') מורה למוזיקה בן 47 מכפר ורדים בחשד שביצע מעשים מגונים בשתי תלמידות תיכון כשהיו בנות 16. השתיים התלוננו בימים האחרונים כעבור שלוש שנים וסיפרו על התקיפות המיניות לכאורה שאירעו בעת שלמדו בתיכון באזור.
1 צפייה בגלריה
אילוסטרציה ניידת משטרה שיטור עירוני משטרת ישראל
אילוסטרציה ניידת משטרה שיטור עירוני משטרת ישראל
(צילום: shutterstock)
עם אחת מהן, ניהל המורה לכאורה קשר שנמשך תקופה. החוקרים חקרו את התלונות במשך כמה ימים, בין היתר מול משרד החינוך, ואמש כאמור נעצר המורה.
קצין החקירות בתחנת מעלות רב-פקד גל בראל אמר: "מיד עם קבלת התלונה פתחנו בחקירה, אספנו ממצאים ותוך זמן הקצר המורה נעצר. אני קורא לכל מי שנפגעה מינית, בדגש על מורה, לבוא ולהגיש תלונה כדי שהעבריין יבוא על עונשו, וכדי למנוע ממנו לפגוע בתלמידות".
היום יובא החשוד לדיון בהארכת מעצר בבית המשפט השלום בעכו.
שלשום, יום ראשון, הגישה הפרקליטות כתב אישום נגד המורה יותם אוקון מתל אביב. כתב האישום מייחס לו אונס קטינה שטרם מלאו לה 14 שנה וכמה עבירות של מעשה מגונה בקטינות. על רוב פרטי כתב האישום הוטל איסור פרסום, וגם לא ברור ממנו אם אותן קטינות הן בהכרח תלמידותיו של אוקון בן ה-37. אוקון, שהיה מורה למדעים ומחנך בשכבת ו' באחד מבתי הספר היוקרתיים בתל אביב, נעצר אחרי שהתברר לאחת האימהות בבית הספר שהמורה מקיים שיחות ווטסאפ בעלות אופן מיני עם בתה בת ה-13.
פורסם לראשונה: 23:14, 02.08.21