1 צפייה בגלריה
זירת הרצח בנוף הגליל
זירת הרצח בנוף הגליל
רסמיה ברבור וזירת הרצח בנוף הגליל
(צילום: נחום סגל)
"אני יותר מ-25 שנים במשטרה ומעולם לא חקרתי תיק כל כך מזעזע ואכזרי", כך אמר היום (רביעי) מפקד היחידה ללחימה בפשיעה חמורה במרחב העמקים, רב-פקד פבל סחרוביץ', שהוביל את חקירת מחמוד רסלאן, שצפוי להיות מואשם ברצח אשתו ההרה רסמיה ברבור (28) ב-21 בינואר האחרון בביתם בנוף הגליל.
על פי ממצאי החקירה, הוא דקר אותה עשרות פעמים בכל חלקי גופה, באמצעות ארבעה סכיני מטבח שונים, לעיני בנם בן ה-3. "זו הייתה זירת הרצח האלימה ביותר שחקרתי", הוסיף רפ"ק סחרוביץ'. "אמא צעירה בהריון מתקדם נרצחה ברוע לב ואכזריות שקשה לתאר".

לדבריו, כשהוא הגיע עם צוות החקירה לזירה רסלאן כבר היה עצור בתחנת המשטרה: "גופת המנוחה הייתה בסלון הבית כשהסכינים נעוצים בה. היא שכבה בתוך שלולית דם ללא רוח חיים. הוא הודה מיד וטען שהרקע הוא חשד שלו שהיא לא הייתה נאמנה לו".
כשרפ"ק סחרוביץ' הגיע לזירה, בנם בן ה-3 של בני הזוג כבר לא היה במקום. הוא נלקח על ידי שוטרת לתחנה עד שמשפחת האם המנוחה הגיעה לקחת אותו. "לכל אורך החקירה הבעל לא התנצל על המעשה ולא הביע חרטה", הוסיף. "הוא היה מאוד שקול ורגוע. מבחינתו, הוא היה משוכנע במעשה שלו".
לפי החוקרים, רסמיה ברבור לא הייתה מוכרת למשטרה או לרשויות הרווחה ומעולם לא התלוננה על אלימות מצד בעלה. "היא ניסתה להתגונן עד הרגע האחרון", מסכם רפ"ק סחרוביץ'. "בהתחלה הילד כנראה היה בחדר השינה שלו. כשהוא שמע את הצעקות הוא יצא החוצה וראה את הזוועות. האב סיפר שהוא החזיר אותו לחדר השינה".
במקרה שאישה בסביבתכם נמצאת במערכת יחסים אלימה, הפנו אותה או התקשרו בעצמכם לקו החירום של משרד הרווחה בטלפון 118 או 077-9208560. המוקד מאויש במשך 24 שעות ביממה ומעניק שירות בעברית, ערבית, רוסית ואמהרית.