מחר (רביעי) ייערך בבית העלמין בקיבוץ רביבים טקס פרידה מהנערה ליאל חצרוני (12) ומדודתה אילה (איילוס) חצרוני מקיבוץ בארי שנרצחו יחד עם התאום ינאי, והסב אביה חצרוני ז"ל.
בשבעה באוקטובר חדרו אל ביתם מחבלים וחטפו את בני המשפחה, למעט אביה ז"ל. הם העבירו אותם לבית של תושבת בארי, פסי כהן ז"ל, ושם הם נרצחו כולם. בבית של כהן התקבצו מספר רב של תושבי בארי וכולם נרצחו. לאחר מכן הבית נשרף.
3 צפייה בגלריה
ליאל חצרוני
ליאל חצרוני
המשפחה החליטה להיפרד בבית העלמין. ליאל חצרוני
ליאל וינאי ז"ל היו תאומים שנולדו לשירה חצרוני. לאחר הלידה שירה נפגעה מוחית וסובלת ממוגבלות פיזית. אביה ז"ל, סבם ואחותו איילוס ז"ל, לקחו חסות על הילדים וגידלו אותם יחד עם כל קהילת בארי שעטפה אותם בחום. במשפחת חצרוני החליטו להכיר במצב ולמרות שאין זיהוי רשמי של ליאל, הוחלט במשפחה לערוך לה טקס פרידה ולהביא לקבורה חפצים אישיים שלה.
3 צפייה בגלריה
(מתוך פייסבוק)
עומרי שפרוני, קרוב משפחה, סיפר בשיחה עם ynet: "מהאירוע שהם היו בו אף אחד לא יצא בחיים. היא נרצחה עם איילוס וינאי. אביה נרצח בביתו. כמשפחה חילונית אנחנו יודעים שהם נרצחו ופחות חשוב לנו האישור הרשמי. אנחנו עושים טקס פרידה מליאל כי המצב בלתי נסבל. נקבור חפצים אישיים שלהם".
3 צפייה בגלריה
אילה חצרוני
אילה חצרוני
אילה חצרוני: גידלה באהבה אין קץ שני תאומים מקסימים
הלילה כתב עומר בפייסבוק: "זה עוד לא נתפס שאתן לא איתנו... איילוס דודתי הטהורה, הנעימה, האהובה, מי שהייתה כמו אמא שנייה עבורי, שתמיד קיבלה את כולם והכילה הכל והייתה אחראית לכולם... איילוס האהובה שגידלה באהבה אין קץ שני תאומים מקסימים שקיבלה במתנה ליומהולדת 60 ושנרצחה יחד איתם רק 12.5 שנים אחרי..
ליאל, הילדה המקסימה, העקשנית, הממזרית והאמיצה, זו שלא אהבה ללמוד והתקשתה בכל מה שקשור למסגרת אבל מאוד אהבה ללמד ולהדריך ולהנחות ולעזור ולטפל בילדים, שהתרגשה מכל מחווה קטנה של ארבל או של מעיין והתמוגגה מכל אחיין ואחיינית. הייתה טובה כל-כך ואוהבת כל כך. ברביעי נביא לקבורה את איילוס האהובה. ליאל עוד מוגדרת כנעדרת כי על אף שנרצחה, גופתה טרם זוהתה. נכבד את לכתה מאיתנו בטקס פרידה ובקבורת חפציה. הלב השבור והמרוסק מסרב להאמין. זה סיוט מתמשך ואני לא בטוח שנתעורר ממנו...".