הכה את הקורבן בחפץ קהה, במכשיר חד, בבעיטות ובאגרופים בכל חלקי גופה, וגרם לה לעשרות פציעות וחבלות אשר הובילו למותה המיידי. כך מתואר בכתב אישום שהוגש היום (שני) נגד ראוף שמילוב (58) בגין רצח מרינה מלינובסקי (36) בחודש מרץ בעיר. לשמילוב מיוחסות גם עבירות של חבלה בנסיבות מחמירות כלפי הקורבן, תקיפה שגורמת חבלה של ממש, שיבוש מהלכי משפט, השמדת ראיה ועוד.
שמילוב בחודש שעבר בדיון בבית המשפט
(צילום: אדם קוטב )

לפי כתב האישום, שהוגש על-ידי עו"ד מירב גבע, הנאשם ומלינובסקי הכירו ב-2022, והיא נהגה מעת לעת להגיע לדירתו ולשהות עימו. בכמה הזדמנויות בתקופה זו, הנאשם התעלל בה ותקף אותה תוך שימוש באלימות קשה. באחד מהמקרים הוא אף ניפץ על ראשה בקבוק זכוכית. כתוצאה ממעשיו של הנאשם, נזקקה מלינובסקי פעם אחר פעם לטיפול רפואי.
ב-19 במרץ נקט שמילוב אלימות קשה ביותר כלפי המנוחה במשך שעות ארוכות ובכוונה לגרום למותה. לאחר מעשה הרצח, שטף הנאשם את הסכין שהייתה מוכתמת בדמה של המנוחה ואת סימני הדם מהדירה, הוציא פריטים מהדירה על מנת להשמיד ולהעלים כל ראיה הקושרת אותו לרצח מתוך כוונה לשבש את הליכי החקירה, ולאחר מכן גרר את גופתה לרחוב והותיר אותה כשהיא עטופה בסדין. עובר אורח הבחין בגופתה והתקשר למשטרה.
1 צפייה בגלריה
תיעוד החשוד ברצח מרינה מלינובסקי בזירה, מרינה מלינובסקי ז"ל
תיעוד החשוד ברצח מרינה מלינובסקי בזירה, מרינה מלינובסקי ז"ל
תיעוד הנאשם בזירה והמנוחה מרינה מלינובסקי
(צילום: דוברות המשטרה )
הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשת המעצר צוין כי "הנאשם ניצל את היותה של המנוחה דרת רחוב, וחסרת כל תמיכה ומעטפת של הגנה. מסוכנותו הגבוהה של הנאשם זועקת הן מביצוע הרצח עצמו, הכולל מעשי אלימות קשים וברוטליים, והן ממעשיו מיד לאחר הרצח עת החל לפעול בקור רוח להעלמת ראיות".
בחקירתו הכחיש שמילוב כל קשר והיכרות עם המנוחה וכן את מעשה הרצח. לאחר כמה חקירות הוא שינה את גרסתו ואישר כי המנוחה הייתה בדירתו יום או יומיים לפני הרצח. עם זאת, הוא הכחיש את הגעתה או נוכחותה בדירתו ביום הרצח. כלל הראיות הוצגו לנאשם, אך בשלב זה הוא בחר לשמור על זכות השתיקה ולא לתת כל הסבר למעשיו.
עו"ד יעל פינקלמן ניסן, שמייצגת אותו מטעם הסניגוריה הציבורית, מסרה כי "ראוף מכחיש את האישומים. לאחר שנלמד את חומרי החקירה נציג את הטענות בבית המשפט".