1 צפייה בגלריה
משטרה
משטרה
ארכיון
(צילום: shutterstock)
בני זוג השנות ה-30 לחייהם מאשדוד נעצרו הלילה (בין חמישי לשישי) בחשד שתקפו את בנם התינוק, בן שלושה חודשים בלבד. מצבו של התינוק, שנשאר בבית החולים לאשפוז עם שברים ברגלו, בכתף ובחזה, מוגדר קל.
במשטרה אמרו כי מעצרם אירע לאחר שבית החולים שניידר דיווח על תינוק שהובא אליו ובמהלך בדיקה רפואית התגלו חבלות בכמה אזורים בגופו. ההורים נלקחו לחקירה בחשד לתקיפה הוגרמת לחבלה בקטין חסר ישע על-ידי אחראי, ובסיומה הוחלט לעצור אותם. במהלך היום יובאו ההורים לבית משפט השלום והמשטרה תבקש להאריך את מעצרם כדי למצות את החקירה ולגלות את הסיבה לחבלות על גופו של התינוק.
לבני הזוג ילד נוסף בן 7. עורכי הדין מיכאל בוסקילה ושני פרג'ון שמייצגים אותם מסרו כי התינוק סובל ממחלות רבות ונזקק לטיפולים מעת לעת. "ההורים מטפלים בו במסירות ומעולם לא פגעו בו. אין להם עבר פלילי והם מקדישים את חייהם לטיפול בילדים. אנו מקווים שבית המשפט יתחשב בנסיבות חייהם וישחרר אותם לטפל בילדיהם".
בתחילת החודש נעצרו הורים מרחובות בחשד לרצח תינוק בן חודש וחצי. בנם פונה לבית החולים לאחר שנמצא ללא הכרה - ושם אובחן עם שבר בגולגולת ומת כעבור זמן קצר. על פרטי החקירה מוטל צו איסור פרסום והדיונים בהארכת מעצרם התנהל בדלתיים סגורות.