לפחות 22 בני אדם נהרגו ביממה האחרונה בלבנון כתוצאה מתקיפות צה"ל. כך מסר משרד הבריאות הלבנוני, שהוסיף כי שבעה רכבים במדינה הותקפו אתמול, שלושה מהם על הכביש הראשי מדרום לביירות.