פרקליטות המדינה הגישה היום (שלישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום נגד אשר אבוחצירה (58) מאילת, לאחר שדקר למוות את בת זוגו זהבה דמרי (56) ז"ל. מכתב האישום שהגישה עו"ד ליאת לוי – סיגל מפרקליטות מחוז דרום (פלילי) עולה כי החל משנת 2017 אבוחצירה ודמרי היו בני זוג והתגוררו ביחד.
לאורך מערכת היחסים בין השניים נהג אבוחצירה באובססיביות כלפיה. בין היתר, נהג לעקוב אחריה, להתקשר אליה עשרות פעמים ביום לבדוק את מכשיר הנייד שלה באופן קבוע, ואף אסר עליה לצאת עם חברות. ילדיה, אחיה וחברותיה סיפרו למשטרה כי הנאשם פיתח אובססיה קשה כלפיה. בין היתר נהג להגיע גם למקום עבודתה.
1 צפייה בגלריה
זהבה תמרי ז"ל ואשר אבוחצירה
זהבה תמרי ז"ל ואשר אבוחצירה
זהבה תמרי ז"ל
(מתוך פייסבוק)
ב-23 בנובמבר תכננה דמרי לערוך טקס הפרשת חלה בביתה למען חתנה וחיילי צה"ל המשרתים בעזה. היא ביקשה מאבוחצירה כי במהלך הטקס ישהה מחוץ לבית, כיוון שהטקס מיועד לנשים בלבד. הוא סירב והתעקש כי יישאר בחדרו בבית ולא ייצא. באותו היום בשעות אחר הצהריים, לאחר שהשניים חזרו מקניות עבור הטקס, דקר אבוחצירה את דמרי כשמונה פעמים בשתי סכינים שונות.
לאחר מכן הותיר אבוחצירה את דמרי מתבוססת בדמה לקח את הטלפונים הניידים שלהם נכנס לרכבה וברח מהמקום. במהלך מנוסתו חלף אבוחצירה על פני מחסום משטרה, ובהמשך לאחר מספר ק"מ התנגש בתמרור ונמלט רגלית מהרכב. כוחות משטרה שהגיעו אל המקום, איתרו את אבוחצירה על צלע הר. בזמן שהשוטרים דולקים אחריו, קפץ אבוחצירה לכיוון הכביש ונעצר על -ידי כוחות שיטור, לאחר שנפצע כתוצאה מהקפיצה.
דמרי הובהלה לבית החולים "יוספסטל" באילת, שם הוחלט לאור חומרת מצבה להטיסה לבית החולים "סורוקה" בבאר שבע. דמרי הספיקה לספר לפרמדיק שטיפל בה כי בן זוגה הוא שדקר אותה. במהלך הטיסה, חלה החמרה במצבה, המסוק חזר על עקבותיו לבית החולים "יוספטל", שם נקבע מותה. בחקירתו טען אבוחצירה שאינו זוכר דבר מהרצח.