1 צפייה בגלריה
אישה נפלה מבניין בתל אביב
אישה נפלה מבניין בתל אביב
הזירה בתל אביב, לפני חצי שנה
(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)
זמן קצר לפני שתושבת תל אביב בת 65 נפלה אל מותה מגג בניין, אחותה פנתה אל חברת הביטוח וביצעה שינויים מסוימים בפוליסת ביטוח החיים תוך כדי שהיא מתחזה לאחותה. כך נודע הערב (שלישי) ל-ynet. שווי פוליסת ביטוח החיים של המנוחה עומד על כמה מיליוני שקלים.
לאחר הגעת הכוחות לזירה הועברה גופת האישה למכון לרפואה משפטית. שם לא עלה חשד לפלילים והחבלות שנמצאו על גופה תאמו את חבלות הנפילה מגובה כך שהגופה לא נותחה. גם בזירה עצמה לא נמצא חשד לפלילים.
בפרקליטות מחוז תל אביב סגרו את תיק החקירה בעקבות חוות הדעת של המכון. הגופה הועברה לחשודה שהעבירה את גופת אחותה לחברה ששורפת גופות.
לאחר פרסום דבר נפילתה של האישה מהגג בתל אביב לפני חצי שנה, חשדו בחברת הביטוח כי משהו אינו כשורה והעבירו את המידע למשטרת ישראל, שפתחה בחקירה בחשד לרצח. אתמול נעצרה האחות, תושבת תל אביב בת 61, והיום מעצרה הוארך בשישה ימים.
עוד נודע ל-ynet כי במהלך החקירה הסמויה הגיעו חוקרי משטרה לבניין שבו מתגוררת החשודה, הסתובבו שם ודיברו עם שכנים ומכרים של החשודה. הדבר נעשה כחלק מתרגיל חקירה משטרתי במטרה לגרום לחשודה להילחץ ולהתחיל לעשות טעויות.
סנגורה של החשודה אמר בבית המשפט: "יש כאן ניסיון להפעיל לחץ באמצעות מעצר מיותר על אחות שאיבדה את אחותה והייתה כל עולמה. אין לה שום קשר לחקירות ולעבר פלילי".