המשטרה פרסמה הערב (יום ראשון) תיעוד מהדריסה שאירעה אחר-הצהריים במחסום ליד גבעת זאב, וקבעה כי מדובר בפיגוע. בתיעוד ניתן לראות את רגע הדריסה ואת הירי של לוחמי מג"ב, שממנו נהרגה בשוגג גם פעוטה פלסטינית ששהתה ברכב אחר.

ברכב הדורס שהו גבר ואישה, שעליה נמצא גם סכין - ושניהם נורו למוות. "כפי שניתן לראות בסרטון ממצלמות האבטחה ממעבר ראס בידו, הרכב הראשון, בו שהתה הילדה, שנבדק ע"י הלוחמים - החל בנסיעה לאחר ששחררו אותו", נמסר מהמשטרה. "הרכב השני, ובו המחבלים, האיץ לפתע לעבר הלוחמים ודרס אותם. הלוחמים הגיבו בירי לעבר הרכב שביצע את הדריסה ונטרלו את יושביו".
לוחמת מג"ב שנפצעה באורח קל מהדריסה פונתה לבית החולים שערי צדק שבירושלים. במשטרה התייחסו למותה של הפעוטה הפלסטינית ואמרו כי "מבדיקה ראשונית עולה כי ככל הנראה, מהירי שביצעו הלוחמים לעבר רכבם של המחבלים במנוסתם, ייתכן ונפגע הרכב בו שהתה הילדה. כמקובל, האירוע יתוחקר".
1 צפייה בגלריה
הסכין שמצאה בזירה
הסכין שמצאה בזירה
הסכין שנמצא בזירה
(צילום: דוברות המשטרה)
עדי ראייה סיפרו לסוכנות הידיעות הפלסטינית וופא כי "כוחות פתחו באש על שני כלי רכב שעברו במחסום ופגעו באזרח שנהג ברכבו, בטענה של ניסיון לבצע פעולת דריסה. ילדה שהייתה ברכב אחר נפגעה גם. הכוחות סגרו לחלוטין את המחסום, מנעו כניסה או יציאה מהכפר ומנעו מאמבולנסים להגיע למקום".
מח"ש פתחה בבדיקת הירי שממנו נהרגה הפעוטה.