תאונה קשה בלב ירושלים: חרות ליבוביץ, תינוקת בת חצי שנה, נפגעה היום (שני) מאוטובוס ברחוב קרן היסוד שבמרכז ירושלים, ופונתה לבית החולים במצב אנוש. כעבור כמה שעות נקבע מותה בבית החולים שערי צדק. אביה של התינוקת עובד כאח בחדר המיון של בית החולים והיה במשמרת בזמן התאונה. אשתו הייתה זו שבישרה לו מהשטח על התאונה הקשה. כמה שעות לאחר מכן הובאה התינוקת למנוחות בבית העלמין הר המנוחות בגבעת שאול.
3 צפייה בגלריה
חרות ליבוביץ
חרות ליבוביץ
התינוקת חרות ליבוביץ, שנהרגה בתאונה
הדיווח על התאונה באזור שכונת רחביה בירושלים התקבל בשעה 15:11 במוקד מד"א במרחב ירושלים. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו את התינוקת לבית החולים שערי צדק במצב אנוש עם חבלת ראש כשהיא מורדמת ומונשמת. בית החולים שערי צדק מסר כי התינוקת הובאה ליחידת הטראומה שבמרכז הרפואי, ולאחר מכן הועברה לבדיקות דימות ולחדר ניתוח. כעבור כמה שעות נקבע מותה של התינוקת, שהייתה בעגלה בעת שנפגעה.
המשטרה מסרה כי החלה בחקירת נסיבות התאונה, שבה היו מעורבות התינוקת ואימה. בוחני תאונות הדרכים של המחוז החלו לאסוף ממצאים בזירה. ארגון נהגי האוטובוסים מבית ההסתדרות הלאומית מסר: "מדובר באירוע קשה מאוד. אירועים רבים מעין אלה קורים בגלל שעות הנהיגה המרובות אשר עוברות על הנהגים ללא כל מנוחה והפסקה ראויה. לצערנו, הכתובת הייתה על הקיר מזמן".
בזירת התאונה ברחוב קרן היסוד בבירה קיים נתיב תחבורה ציבורית דו-סטרי, שמשני הצדדים שלו יש גם נתיבים רגילים. למעשה, הולכי הרגל צריכים לעבור שלושה מעברי חציה כדי לחלוף מצד אחד לצד השני ולכן הם חשופים לסכנה גדולה.
מחברת אגד נמסר בתגובה: "מבלי להיכנס לעובי הבדיקה המשטרתית ומבלי להרחיב את היריעה אודותיה, ניתן לציין בסבירות רבה שמצלמות אשר תיעדו את התאונה מלמדות שנהג האוטובוס נסע באור ירוק מלא בעוד שהאם חצתה את הכביש באור אדום מבלי להבחין באוטובוס החולף אשר פגע בעגלה ככל הנראה בצידו. אנו סומכים ידינו על בוחני התאונות של מחוז ירושלים שישלימו את בדיקת התגובה ונסיבותיה".
כשעה לפני כן אירעה תאונה במעורבות ילדים גם בצפון. קלנועית התהפכה בשטח פתוח סמוך לדגניה ושני ילדים כבני 7 נחבלו בראשיהם ונפצעו באורח בינוני וקל.
3 צפייה בגלריה
 דימיטרי מירון
 דימיטרי מירון
עם האופנוע. התמונה האחרונה של סמל-שני דמיטרי מירון, שנהרג באילת
(צילום: דוברות המשטרה)
אמש נהרג סמל-שני דמיטרי מירון, שוטר חובה בן 22, בתאונת דרכים בעת שהיה רכוב על אופנוע פרטי בדרך הים באילת. עשרות שוטרים ליוו אותו בדרכו האחרונה, ובהם מפקד מחוז דרום של המשטרה, ניצב פרץ עמר.
מ"מ מפקד משטרת מרחב אילת, סנ"צ משה קראדי, ספד לו: "בדרכך המיוחדת ידעת לכבד כל אדם שנקרה בדרכך, נרתמת לסייע לכל אחד. בזכות אישיותך יוצאת הדופן, בזמן שירות כה קצר, הצלחת להטביע חותמך בכולנו".
מירון, תושב אילת, החל את שירותו במחלק הסיור של משטרת מרחב אילת לפני כשנה. הוא נבחר לשוטר מצטיין במסגרת אירועי יום העצמאות ה-75 למדינת ישראל ועתיד היה לעלות בדרגה. הוא הותיר אחריו הורים ושני אחים.
3 צפייה בגלריה
עידו באומגרטן ז"ל במהלך הטיול בתאילנד
עידו באומגרטן ז"ל במהלך הטיול בתאילנד
עידו באומגרטן, שנהרג בטיול בתאילנד
(באדיבות המשפחה)
במוצאי השבת האחרונה נהרג עידו באומגרטן, תושב הרצליה, בתאונת אופנוע בצפון תאילנד. באומגרטן בן ה-22, בוגר בית הספר להנדסאים בעיר, השתחרר בנובמבר האחרון מהצבא - אחרי שירות ביחידת מורן בחיל התותחנים. "הוא היה שלוש שנים קרבי ותכנן לחזור ללמוד אחרי הטיול. הוא היה תלמיד מצטיין, מאוד מוכשר, יצירתי וחשב מחוץ לקופסה", סיפרה בצהריים אימו זוהר. עידו הותיר אחריו שני אחים והורים, ויובא למנוחות בערב חג פסח.
פורסם לראשונה: 15:27, 03.04.23