עימות בתוך הרכב בין השרה לנהג שלה: על רקע קרב הגרסאות בין משרדה של שרת התחבורה מירי רגב לשב"כ בעקבות העימות שלה ושל אנשיה עם מאבטח של שר הביטחון יואב גלנט בבסיס תל השומר, מתפרסם תיעוד נוסף (בפתח הכתבה) שחושף את שאירע ברכב לאחר התקרית. בתיעוד ממצלמת הרכב של השרה, נשמעת רגב מפצירה כמה פעמים בנהג שלה "תיסע", והוא השיב לה: "אני לא יכול לנסוע, אני אדרוס".
לפי השב"כ, בכניסה לאירוע שנערך אתמול (שני) בבסיס הצבאי ביקש אחד מהמאבטחים מהנהג של רגב לעצור, אולם זה החליט להיכנס בכל זאת למתחם ואף עלה עם הרכב על רגלו של המאבטח. בעקבות כך הוזעקו למקום שוטרים צבאיים, בלשים ואנשי שב"כ. השרה רגב יצאה מהרכב כדי לגונן על הנהג, וניהלה ויכוח מול אנשי שב"כ. במהלך העימות, נראה אחד המאבטחים הודף את השרה רגב.
1 צפייה בגלריה
עימותים בין מירי רגב למאבטחים בכניסה לבסיס תל השומר
עימותים בין מירי רגב למאבטחים בכניסה לבסיס תל השומר
עימותים בין מירי רגב למאבטחים בכניסה לבסיס תל השומר
בתיעוד החדש, שצולם כאמור לאחר התקרית, נראה רכבה של השרה עומד מול שורת אנשי צבא, מאבטחים ואזרחים. בשלב זה אמרה השרה לנהג: "יאללה קדימה, תיסע", הוא השיב: "כולם פה מצלמים מהצד". השרה רגב: "תיסע". הנהג: "אני לא יכול לנסוע, אני אדרוס". השרה רגב: "תיסע", הנהג: "אני לא יכול".
רגב המשיכה: "תיסע, תיסע". הנהג: "אני לא יכול". רגב שוב: "תיסע". הנהג: "השרה, כולם עם טלפונים בחוץ, תפסיקי". רגב: "תיסע". הנהג: "את שרת התח... (התחבורה) תירגעו. השרה, כולם עם טלפונים, תיכנסי פנימה".
בשלב זה, רגע לפני שרכבה עזב את הבסיס הצבאי, אמרה השרה רגב: "איפה הטלפון שלי? חתיכת חצוף, אני רוצה שהבן אדם הזה יגיע ל... למה הוא דפק לנו?". הנהג: "אני לא עשיתי, עבדתי לפי הכללים, אני ישבתי, לא דיברתי אפילו, ישבתי בשקט". רגב: "הוא אומר שדרסת לו את הרגל". הנהג: "יש לי מצלמה, אני מפחד ממה שהוא יגיד? הוא רוצה להראות שהוא חזק. שילך להגיש תלונה במשטרה, שיוכיח שדרסתי אותו".

בתיעודי התקרית לא ניתן לראות אם הנהג של השרה רגב דרס את המאבטח מצוותו של שר הביטחון גלנט. רק לאחר שהובהר למאבטח מי יושבת ברכב, הוא הסכים לאפשר לה להיכנס למתחם. גורמים שמעורים בפרטים סיפרו ל-ynet כי כשעה לאחר התקרית, עוכב נהגה של השרה רגב כשמספר אנשי שב"כ סובבים אותו. בסרטונים נראה כאמור הוויכוח בין אחד המאבטחים לשרה רגב. בתום העימות, הנהג שוחרר לדרכו.
רגב שלחה אמש מכתב בהול לראש יחידת 730 (היחידה לאבטחת אישים בשב"כ) שבו גוללה את המקרה ודיווחה לו כי לא הייתה כל תאונה, וכי היא זו שנדחפה על-ידי אנשיו במהלך האירוע. השרה אף ציינה כי בעקבות עיכובו של נהגה היא איחרה לאירועים אחרים שהייתה אמורה להיות בהם אתמול למשך שעות. היא הוסיפה כי האירוע הסתיים רק בהתערבותם של בכירים בשב"כ.
ממשרד התחבורה נמסר מוקדם יותר היום: "מאבטח של 730 התפרץ ונהג באלימות כלפי נהג השרה, השרה פנתה לראש השב"כ וביקשה לתחקר את האירוע האלים של המאבטח כלפי הנהג. בניגוד לאמור, המאבטח לא נפגע".
מהשב"כ נמסר: "בעת הגעת שרת התחבורה לאירוע בהשתתפות אישים מאובטחים, נהג השרה סירב להישמע להנחיות גורמי האבטחה שפעלו במקום, והמשיך בנסיעתו תוך שפגע ברגלו של אחד המאבטחים. אירוע זה, כמו כל אירוע, יתוחקר על ידי גורמי האבטחה. שב"כ דוחה את הטענות לפעולה אלימה של המאבטח, מצר על האירוע, וימשיך לפעול במקצועיות ובממלכתיות לשם מימוש ייעודו ותפקידיו".