3 צפייה בגלריה
ועידת המשפט ה-11
ועידת המשפט ה-11
"משתמשים בעובדי ציבור כדי להכשיל את ההסכמים הקואליציוניים הלגיטימיים". בהרב מיארה
(צילום: מוטי קמחי)
יו"ר נעם אבי מעוז פנה הערב (חמישי) ליועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב-מיארה כדי שתבהיר כי חל איסור לעשות שימוש פוליטי בעובדי ציבור ולהזמינם להשתתף בכנס פוליטי. זאת ברקע "כנס חירום" שמארגנת שרת החינוך יפעת שאשא ביטון נגד העברת סמכויות בחינוך למפלגתו - ונחשף ב-ynet.
"היום פורסם כי שרת החינוך היוצאת יפעת שאשא ביטון מארגנת 'כנס חירום' נגד העברת סמכויות בחינוך לסמכותי כסגן מיועד על פי ההסכמים הקואליציוניים שנחתמו בין סיעת נעם לסיעת הליכוד", מסר מעוז. "הכנס מתוכנן לשבוע הבא עם מנהלים, מורים, הורים ועמותות".
לדברי מעוז, "'אבירי הדמוקרטיה' מנסים להכשיל את הקמת הממשלה החדשה, ומשתמשים בעובדי ציבור כדי להכשיל את ההסכמים הקואליציוניים הלגיטימיים". בפנייה לבהרב-מיארה, כתב מעוז בנוסף כי "אני דורש שתעמידי את שרת החינוך על מקומה ותבהירי כי חל איסור על קיום המפגש הפוליטי המדובר ועל השתתפות עובדי ציבור בכל מפגש מן הסוג הזה".
3 צפייה בגלריה
יפעת שאשא ביטון באולפן ynet
יפעת שאשא ביטון באולפן ynet
נתניהו ומעוז, ויפעת שאשא ביטון
(צילום: שאול גולן)
3 צפייה בגלריה
פניתו של אבי מעוז ליועמ"שית
פניתו של אבי מעוז ליועמ"שית
פנייתו של מעוז ליועמ"שית
שרת החינוך מארגנת כנס חירום שיתקיים בשבוע הבא בהשתתפות ארגוני הורים, מנהלים, מורים וארגוני חברה אזרחית בעקבות הכוונה להעביר את היחידה לתוכניות חיצוניות וקידום שותפויות במשרד החינוך לידי יו"ר נעם אבי מעוז. כך נודע מוקדם יותר היום ל-ynet. בהסכם הקואליציוני שנחתם בין נעם לליכוד נקבע כי היחידה תועבר ממשרד החינוך למשרד ראש הממשלה על תקציביה ועל תקני כוח האדם שלה. מעוז צפוי להיות סגן שר במשרד ראש הממשלה, ולקבל סמכויות נוספות.